مهرواره "با خدا حرف بزن"  تمدید شد

فرهاد آقا بیگی از تمدید مهرواره "با خدا حرف بزن" تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت : محورهای موضوعی مهرواره   " نیایش و آرامش"، "زندگی شیرین من"، "دوست من، خدا "و "شادی و امید " می باشد.

او با اشاره به بخش های مهرواره که شامل نمایشنامه خوانی رادیویی(صوتی)، فیلم کوتاه(۱۰۰ ثانیه ای)، ادبی (بازآفرینی)، نقاشی، خوشنویسی (تحریری، قلم نی)، عکاسی (موبایلی) و اذان است تصریح کرد : مقاطع سنی شرکت کنندگان  نوباوه، نوخوان ، نونهال، نونگاه  و نوجوان  و در بخش ویژه نمایشنامه خوانی (گروهی و خانوادگی) می باشد.

آقا بیگی  با اشاره به شرایط انتخاب و ارسال آثارگروه خردسال و کودک و نوجوان  گفت :آثارباید  منطبق با بخش ها و محورهایموضوعیمهروارهباشد  و آثار ارسالی در جشنواره ها، مهرواره ها و یا مسابقات دیگریارائه نشدهباشند.

او گفت : نحوه  ارسال آثار به دو شیوه  ی بارگذاری کلیه آثار در لینکhttps://khorasansh.kpf.ir/mehrvareh و  یا به آدرس دبیر خانهمهروارهو یا یکی از مراکزکانون پرورش فکریارسال شود.

گفتنی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزییات شیوه نامه مهرواره " با خدا حرف بزن " به لینک  https://khorasansh.kpf.ir/mehrvarehمراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =