مراسم گرامیداشت روز قدس، مرکز فرهنگی هنری تلخاب استان مرکزی

به مناسبت گرامیداشت و فرارسیدن روز قدس در تاریخ بیست و دوم فروردین مراسمی به همت اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری تلخاب در مدرسه شاهد برگزار شد.

گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ به مناسبت فرارسیدن روز قدس درتاریخ بیست و دوم فروردین ، رمضان ۱۴۰۲ مراسمی با حضور تلخابی مربی مسئول مرکز و مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری تلخاب با همکاری شهرداری و مدیریت مدرسه شاهد، در این مدرسه دخترانه تلخاب برگزار شد.
 ️برنامه های اجرایی این مراسم که به همت اعضا و مربیان مرکز تلخاب در مدرسه شاهد به معرفی روز قدس ،شناخت سرزمین فلسطین ،معرفی سرزمین فلسطین، پخش کلیپ در مورد اشغال فلسطین و روز قدس،توزیع سربند یازهرا و پرچم ایران جهت استفاده در روز راهپیمائی و در نهایت امضای پیمان نامه همدردی و حمایت از کودکان فلسطین توسط دانش آموزان و اعضای مرکز اجرا شد.
همچنین ضمن گرامیداشت روز قدس دربارهٔ اهمیت و شرکت همه‌ ی مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس و دفاع از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و همچنین نقش رژیم صهیونیستی، این رژیم غاصب کودک‌ کش در جنایت‌ های مختلف را برای اعضاء  و دانش آموزان تبیین و تشریح شد.

در نهایت بعد از خواندن پیمان نامه همدردی و حمایت توسط اعضا مسابقه عکاسی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان ازسوی مربیان مرکز طراحی و اعلام شد تا در روز راهپیمائی تحویل و به آثار برتر جایزه تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =