دو کتابخانه  جدید کانون پرورش فکری خراسان شمالی امسال به بهره برداری خواهد رسید

امین فلاح کوشکی از بهره برداری دو کتابخانه جاجرم و آشخانه در سال جدید خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی در این دیدار اظهار کرد: پروژه های  کتاب خانه آشخانه  و جاجرم امسال  تحویل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خواهد شد .

امین فلاح کوشکی با بیان اینکه این پروژه ها از سال ۸۵ کلنگ زنی شده  است گفت :  امسال تکمیل  این پروژه ها  در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود : پروژه غلامان نیز پیشرفت خوبی داشته و با تخصیصی که امسال به این پروژه خواهد شد در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیدار با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی ضمن تشکر از هماهنگی و پیگیری این اداره کل  با اشاره به اینکه در نظام اسلامی، توجه به توسعه و ایجاد مراکز تخصصی ویژه کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است گفت :بر این اساس ساخت کتابخانه و مراکز فرهنگی هنری نیز در استان خراسان شمالی  گسترش یافت.

فرهاد آقا بیگی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اهداف کانون ایجاد زیر ساخت های فرهنگی هنری با توجه به نیاز استان  درسطح  شهرستان هاست  گفت :اکنون سه پروژه عمرانی شامل ساخت مرکز فرهنگی و هنری در شهرهای جاجرم، آشخانه و غلامان  و همچنین تکمیل سالن های آمفی تئاتر مراکز در دست اجرا است که به طور میانگین ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرهاد آقا بیگی ادامه داد: برای تکمیل  این پروژه ها ۴ میلیارد  و ۹۰۰ میلیون ریال  اعتبار نیاز است و پیش بینی می شود  مراکز جاجرم و آشخانه در سالجاری  به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون هر مرکز در استان به طور میانگین ۴۰۰ نفر عضو دارد و در مجموع بیش از هفت هزار و ۱۰۰ نفر کودک و نوجوان عضو این مراکز هستند.

گفتنی است ؛با بهره برداری از این سه پروژه تمام شهرستان های استان دارای مرکز فرهنگی هنری پرورش فکری خواهند بود .فلاح کوشکی گفت : دو سالن آمفی تئاتر  مرکز فرهنگی هنری کانون  استان نیز  به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =