ویژه برنامه " به رنگ خدا " و پخت " شله زرد " در مرکز یک و دو بجنورد

به مناسبت ماه مبارک رمضان اعضای مرکز دو بجنورد و دانش آموزان طرح کانون مدرسه در ویژه برنامه های با خدا حرف بزن، به رنگ خدا و محبوب رمضان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  مسئول مرکز ۲ بجنورد با اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی بیشتر اعضا با قدرت بی انتهای الهی در ماهی که مهمان خدا هستند و سفره راز و نیاز با خدا گسترده شده است ویژه برنامه هایی برای آشنایی اعضا با برکات این ماه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کارگاه های هنریّ ادبی و فرهنگی با محوریت دینی طراحی شده است و اعضا بعد از تعطیلات نوروز و بازگشایی مرکز در سال جدید در این برنامه ها شرکت می کنند.

به گفته وی تعالیم دینی بصورت غیر مستقیم در قالب طراحی مسابقات، معرفی کتاب، بحث آزاد و نمایش خلاق  در این مرکز فرهنگی و هنری به اجرا در می آید.

همچنین  بیابانی به آثار ارسال شده به پویش با خدا حرف بزن اشاره کرد و گفت: تا کنون صد اثر از اعضای مرکز ۲ بجنورد به این پویش دینی که با محوریت سپاسگزاری از خداوند بوده است ارسال شده است.

مریم احتشام مسئول مرکز یک بجنورد نیز از برگزاری ویژه برنامه ای به مناسبت ماه رمضان در این مرکز فرهنگی هنری خبر داد و گفت : در این برنامه اعضا با فلسفه ی نیایش ، شب های قدرو اعمال آن  ، نذر دادن و دعا کردن آشنا شدند.

همچنین با همراهی و کمک اعضای مرکز یک بجنورد پخت " شله زرد " انجام گرفت .

برای مشاهده گزارش تصویری خبر اینجا کلیک کنید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =