مسابقه کتاب‌خوانی خلاق «خواهرم پرنده شد» برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی خلاق به مناسبت روز جهانی قدس و با الهام از کتاب «خواهرم پرنده شد» برای کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس مسابقه کتاب‌خوانی خلاق را در دو بخش کلیپ شعرخوانی و شعرسرایی خلاق برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال استان برگزار می‌کند.

بنابر این خبر، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «خواهرم پرنده شد» سروده بابک نیک‌طلب و تصویرگری حدیثه قربان و عاطفه ملکی‌جو را که مجموعه شعر برای کودکان غزه است را از مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان امانت بگیرند و مطالعه کنند و برای مسابقه آماده شوند.

این مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند فیلم حداکثر دو دقیقه‌ای روان‌خوانی اشعار کتاب در فضایی مناسب را در سایت مسابقه بارگذاری و در بخش کلیپ شعرخوانی شرکت کنند.

همچنین در بخش شعرسرایی خلاق، شرکت‌کنندگان باید با ورود به سایت مسابقه متن بارگذاری شده را با واژه‌های خلاقانه و شاعرانه خود تکمیل و ثبت کنند.

آزمون مسابقه کتاب‌خوانی خلاق «خواهرم پرنده شد» روز پنجشنبه ۳۱ فروردین از طریق لینک https://kerman.kpf.ir/conference  از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب برگزار خواهد شد.

اسامی برگزیدگان این مسابقه هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اعلام و در هر بخش به سه برگزیده کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =