ضیافت افطار بهشتیان کوچک 
در مراکز کانون‌ پرورش فکری شماره یک همدان، سرکان، قهاوند و مرکز شماره یک همدان برگزار شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان ضیافت افطار بهشتیان کوچک با حضور اعضای کودک و نوجوان مراکز با اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت ماه مبارک رمضان ضیافت افطار بهشتیان کوچک با حضور اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک همدان، سرکان و قهاوند همزمان با اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی برگزار کردند.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک همدان با حضور مدیرکل و جمعی از کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه ضیافت افطار بهشتیان کوچک را در بیست و پنجمین روز ماه مبارک رمضان و با حضور ۶۰ عضو روزه اولی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از قبیل: دکلمه خوانی تبریک روزه اولی ها، کارگاه هنری سفالگری ( ساخت تسبیح) و نقاشی (ماه رمضان ماه خوبی ها) اقامه نماز جماعت مغرب و عشا میزبان اعضای مرکز خود بود.

همچنین در این مراسم معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برای دقایقی با روزه اولی های سخن گفت و اشاره ای به فضیلت های ماه پر خیر و برکت برای اعضا پرداخت همچنین ایشان برگزاری چنین برنامه‌های دینی را در راستای تقویت حس دینی کودکان و نوجوانان ضروری دانست.

سپس اعضا با خوانش دعا فرج برای سلامتی و ظهور هرچه نزدیک صاحب الزمان(ع) سر سفره افطار نشستند.

گفتنی است مرکز شماره یک همدان هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم ضیافت افطاری برای اعضای روزه اولی مرکز برگزار می کند.

ضیافت افطار بهشتیان کوچک 
در مراکز کانون‌ پرورش فکری شماره یک همدان، سرکان، قهاوند و مرکز شماره یک همدان برگزار شد

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سرکان نیز در همین روز مراسم ضیافت افطار بهشتیان کوچک را با شرکت۷۶ عضو مرکز با حضور مربیان مرکز و زهرا افضلی عضو شورای شهر سرکان برگزار کرد.

در این مراسم افضلی در خصوص مباحث روزه داری، اقامه نماز الخصوص در دوران کودکی صحبت کرد و کانون پرورش فکری را یکی از ارکان اصلی تقویت حس دینی و مذهبی کودکان و نوجوانان دانست.

همچنین ایشان با اهدا کیک به روزه اولی ها و روزه داران تبریک گفت.

سپس اعضا در محفل انس با قرآن کریم شرکت کردند و در ادامه در کارگاه های قصه گویی، شعر خوانی و نقاشی حضور یافتند و با موضوع ماه مبارک رمضان اجراها و آثار دلنشین و زیبایی را خلق کردند.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا پایان برنامه های فرهنگی ، دینی و هنری مراسم بهشتیان کوچک بود و اعضا با برپایی سفره افطاری یک قاب خاطره انگیزی را با مربیان مرکز خود در بیست و پنجمین شب ماه مبارک رمضان در ذهن و خاطره خود ثبت کردند.

ضیافت افطار بهشتیان کوچک 
در مراکز کانون‌ پرورش فکری شماره یک همدان، سرکان، قهاوند و مرکز شماره یک همدان برگزار شد

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری قهاوند ویژه برنامه ضیافت بهشتیان کوچک را در غروب شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ با شرکت ۵۰ عضو کودک و نوجوان روزه اولی و حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان, سرهنگ علی محسنلو فرمانده ناحیه مقاومت بخش شراء را در مرکز قهاوند برگزار کرد.

مهدیس عبدالهی عضو فعال مرکز اجرای مراسم را برعهده داشت.

سپس ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک به اعضای روزه اولی به مباحثی در مورد فواید روزه داری و اقامه نماز برای کودکان و نوجوانان بیان کردند.

سپس سرهنگ محسنلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش شراء خاطراتی را از سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر را بازگو کردند.

در ادامه مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه شهر قهاوند و همزمان با اذان مغرب و عشاء کودکان و نوجوانان صف نماز جماعت را تشکیل دادند و نماز جماعت مغرب و عشاء را با امامت حجت الاسلام والمسلمین امیدی اقامه کردند و بعد از اقامه نماز سر سفره افطار حاضر شدند.

در پایان به همه اعضا هدیه ای اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم مسئول حراست، کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و همچنین صالحی معاون آموزش و پرورش شهر قهاوند نیز حضور داشتند.

ضیافت افطار بهشتیان کوچک 
در مراکز کانون‌ پرورش فکری شماره یک همدان، سرکان، قهاوند و مرکز شماره یک همدان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =