تمدید مسابقه عکس «در آئینه نوروز» تا پایان اردیبهشت

فراخوان نخستین مسابقه عکس «در آئینه نوروز» تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ از سوی معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، واحد عکس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش‌تر مهلت ارسال آثار به این رویداد هنری را روز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرده بود و اینک تا پایان اردیبهشت تمدید کرده است.

علاقه‌مندان در سه گروه سنی کودکان (تا ۸ سال)، نوجوانان (۹ تا ۱۸ سال) و بزرگسالان (۱۸ سال به بالا) می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه عکس «در آئینه نوروز» در دو بخش برگزار می‌شود، بخش اصلی شامل آیینه نوروز (فعالیت‌ها، جشن‌ها، آداب و رسوم عید نوروز، حضور کودکان و نوجوانان در آئین‌های نوروز) و بخش ویژه شامل بهار در بهار (همزمانی عید نوروز امسال با بهار قرآن، این فرصت را فراهم کرده تا آثاری از همنشینی این دو آیین در کنار هم ثبت کنیم. آثار ارسالی در این بخش باید هر دوی این مناسبت‌ها را در بر داشته باشد، در غیر این‌صورت به مسابقه راه نخواهد یافت.)

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۴۰۱۴ داخلی ۴۴۰ تماس بگیرند و یا به وبگاه جشنواره‌ عکس کانون به نشانی kpf.ir/photofest مراجعه کنند.

فراخوان نخستین مسابقه عکس «در آئینه نوروز»

تمدید مسابقه عکس «در آئینه نوروز» تا پایان اردیبهشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =