کد خبر: 327405
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
برگزیدگان مسابقه عکاسی «در آئینه نوروز» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه عکاسی «در آئینه نوروز» در دو بخش اصلی (در آینه نوروز) و ویژه (بهار در بهار) معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه در دو بخش برگزار شد؛ بخش اصلی آن شامل آیینه نوروز (فعالیت‌ها، جشن‌ها، آداب و رسوم عید نوروز، حضور کودکان و نوجوانان در آئین‌های نوروز) و بخش ویژه شامل بهار در بهار (همزمانی عید نوروز امسال با بهار قرآن، این فرصت را فراهم کرد تا آثاری از همنشینی این دو آیین در کنار هم ثبت شود) بود.

پس از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه عکس «در آیینه نوروز» و بر اساس فراخوان منتشر شده، هئیت داوران شامل «محمود عبدالحسینی» مدرس عکاسی، رییس هیئت مدیره‌ انجمن‌های عکاسان مطبوعات کشور و داور و دبیر جشنواره‌های عکس، «حسن غفاری» عکاس مستند اجتماعی و عضو انجمن‌های عکاسان مطبوعات ایران و «بابک فروتنی» مدرس دانشگاه، مدیر هنری، دبیر و داور جشنواره‌های عکس به داوری آثار پرداختند.

داوران در دو بخش اصلی (درآئینه نوروز) و بخش ویژه (بهار در بهار) و در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به بحث و تبادل نظر درباره عکس‌ها پرداختند که در پایان افراد زیر به عنوان دریافت کنندگان جوایز معرفی شدند.

بخش اصلی (در آینه نوروز)

با نظر داوران بخش اصلی در میان نوجوانان برگزیده‌ای نداشت و بدون در نظر گرفتن اولویت از سه نفر از شرکت کنندگان تقدیر شد.

قاسم شیشه‌گری از تهران نفر اول، میثم کرمی از زنجان نفر دوم و اسحاق آقایی از یاسوج نفر سوم بزرگسالان شدند.

زینب آخوندی عضو کانون قزوین، شاهد ورایی عضو کانون بوشهر و گلسا نجات عضو کانون شهرکرد هر سه در بخش نوجوان شایسته تقدیر شدند.

در بخش کودک هم فاطمه‌زهرا بهمنی از تهران نفر اول، ماهورا رمضانی عضو کانون تهران نفر دوم و رقیه کیمیایی عضو کانون بوشهر نفر سوم معرفی شدند.

بخش ویژه (بهار در بهار)

در این بخش داود کهن‌ترابی از کرج برگزیده بزرگسال، ثمین خدادادی عضو کانون اراک برگزیده نوجوان و مانلی محمودان عضو کانون تهران برگزیده کودک معرفی شدند.

شایان ذکر است از میان ۱۲ نفر برگزیده مسابقه، هفت نفر عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

مسابقه عکاسی «در آئینه نوروز» از سوی معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

آثار برگزیده مسابقه عکاسی «در آئینه نوروز» و (بهار در بهار)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =