مربیان مسؤول مراکز کانون مازندران با خبر نویسی آشنا شدند

دوره آموزشی خبر نویسی و توسعه مهارت‌های ارتباطی ویژه مربیان مسؤول مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این دوره آموزشی به منظور آشنایی مسؤولان مراکز فرهنگی هنری این کانون با اصول خبر نویسی، انعکاس موثر فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری و انتشار رویدادهای کانون به جامعه به همت واحد آموزش به صورت وبینار برگزار شد.

مربیان مسؤول مراکز کانون مازندران با خبر نویسی آشنا شدند

رضا عابدی، مدرس این دوره آموزشی با مهم خواندن انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون به مدیران، خانواده‌ها و جامعه، بر آشنایی مسؤولان مراکز فرهنگی هنری با اصول خبر نویسی و تنظیم خبر تاکید کرد و به تشریح ابعاد فنی یک خبر از قبیل: تیتر، لید، بدنه خبر، اصول نگارشی، سبک متداول خبر نویسی و همچنین ارکان و عناصر خبری پرداخت.

این کارشناس ارتباطات و روابط عمومی در بخش دوم این دوره آموزشی در خصوص توسعه مهارت‌های ارتباطی در مربیان مسؤول مراکز کانون به منظور معرفی هرچه بیشتر و بهتر دستاوردها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدیران اجرایی، رسانه‌ها و همه کسانی که می‌تواند در توسعه اهداف کانون موثر باشند، صحبت کرد.

مسؤول روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران بیان داشت: آگاهی و آگاهی بخشی، از اصول موفقیت محسوب می‌شود؛ بر همین اساس  هرچه جامعه‌ی هدف ما اعم از: مدیران دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها، هنرمندان، نخبگان و خانواده‌ها بیشتر با کانون و برنامه‌های آن آشنا شوند؛  قدم موثرتری به سوی موفقیت برداشته‌ایم.

مربیان مسؤول مراکز کانون مازندران با خبر نویسی آشنا شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =