نمایش «سمندر و شهر کاغذی» در بجنورد به روی صحنه می‌رود

نمایش «سمندر و شهر کاغذی» به کارگردانی محمدجواد ربانی پس از بازبینی به‌زودی در تالار ترنج مرکز آفرینش‌های هنری خراسان شمالی در شهر بجنورد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «سمندر و شهر کاغذی» اثری از دیوید وود و بازنویسی نرگس برهمند با کارگردانی محمدجواد ربانی اردیبهشت ۱۴۰۲ در تماشاخانه ترنج اجرا می‌شود.

در این نمایش احمد زعفرانی، محمدسالار علی‌آبادی، تکتم صنعتگر، هلیا یزدانی، فاطیما تقی‌پور، امیرپویا ناظرآستانه، روژین پاسبان، غزل جعفرزاده، شادی خاوری، هستی گل‌محمدی، غزل گل‌محمدی، گلاره زعفرانی، آرنیکا آقایی و بهار نودهی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید آقایی طراحی صحنه، جلیل حق‌پرست اجرای دکور، سارا حصاری طراحی لباس و آرمان حمیدی ساخت موسیقی را بر عهده دارند.

در خلاصه نمایش «سمندر و شهر کاغذی» آمده است: «سمندر که در آزمون سرزمین آتش قبول نشده است باید شهر کاغذی را آتش بزند تا دوباره راهی برای زندگی در سرزمین خود داشته باشد...»

کودکان و نوجوانان بجنوردی و خانواده‌های آنان می‌توانند به تماشای این نمایش شاد که تولید مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی است، بنشینند.

نمایش «سمندر و شهر کاغذی» در تماشاخانه کودک ترنج به نشانی بجنورد، بلوار امام خمینی، بعد از میدان دولت، امام خمینی ۲۵، بین هجرت ۶ و ۸ مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی به روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =