برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر معرفی شدند/ درخشش اعضای کانون سمنان در جشنواره‌ی نماز

برگزیدگان جشنواره فرهنگی‌ادبی نماز «فجر تا فجر» از سوی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهرناز نصیری کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناس ناظر جشنواره فرهنگی‌ادبی نماز «فجر تا فجر» از معرفی ۲۰ عضو کودک و نوجوان برگزیده این جشنواره، خبر داد و گفت: ترویج مفاهیم نماز و تبیین کارکردهای آن در ابعاد فردی، اجتماعی و بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی از نمادهای بنیادین گفتمان انقلاب اسلامی و اهداف جشنواره بود.

برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر معرفی شدند/ درخشش اعضای کانون سمنان در جشنواره‌ی نماز

نصیری اظهار داشت: ستاد اقامه نماز با استعانت از الطاف الهی و در چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت بخشی از دستگاه‌های فرهنگی و با بهره‌گیری از توان ظرفیت‌های مردمی و از منظر صاحبان فکر و اندیشه و هنر، نسبت به برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» اقدام کرد.

وی در ادامه افزود: جشنواره فرهنگی‌ادبی «فجر تا فجر» با توجه به اهداف و سیاست‌های مندرج در شیوه‌نامه در بخش‌ها و محورهای موضوعی مختلف، منتشر و بخش ادبی این طرح سراسری و ارزشمند به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شد.

برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر معرفی شدند/ درخشش اعضای کانون سمنان در جشنواره‌ی نماز

نصیری در پایان سخنانش تصریح کرد: در بخش قصه‌گویی، فرانک دربانی عضو مراکز فرهنگی‌هنری دامغان، رادمان شامانیان عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک دامغان و فاطمه نیک‌منش، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و اثر طناز عباس‌نژاد عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک دامغان نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در  بخش خاطره کودک و نوجوان، اثر الناز عرب‌سرهنگی عضو مرکز فرهنگی‌هنری ایوانکی، هانیه اسماعیلی و فاطمه‌زهرا اسماعیلی عضو مرکز فرهنگی‌هنری بسطام، برگزیده اول تا سوم معرفی شد و اثر فاطمه‌سادات صفایی عنوان شایسته تقدیر را از آنِ خود کرد.

در بخش دل‌نوشته، اثر الناز عرب‌سرهنگی عضو مرکز فرهنگی‌هنری ایوانکی، مهرگان رفیعی عضو مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان و شیوا شاهی عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو سمنان برگزیده نهایی و اثر دیبا طریقتی عضو کارگاه مجازی(برخط) شعر سمنان، شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش داستان کودک و نوجوان، اثر سیده‌یکتا حسینی عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو سمنان، سارا اکبری و علی‌اصغر ایران‌بخش عضو مرکز فرهنگی‌هنری شهمیرزاد، برگزیده نهایی و اثر ترانه میرزایی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش شعر بزرگسال، اثر مائده اسفندیار و پانیذ پاکزادیان اعضای انجمن ادبی آفرینش سمنان، رتبه‌ی اول و دوم را به خود اختصاص داد و در بخش داستان بزرگسال نیز اثر مینا کلانتریان عضو پیشکسوت مکاتبه‌ای سمنان و طاهره عرب‌زینلی، برگزیده نهایی انتخاب شد.

در بخش نقاشی این دوره از جشنواره نیز اثر آسنا کنشلو عضو نونهال مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار، برگزیده شناخته شد.

برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر معرفی شدند/ درخشش اعضای کانون سمنان در جشنواره‌ی نماز

گفتنی است، فروهر معدنی، شهناز دامغانیان و سکینه پارسا داوری بخش قصه‌گویی را برعهده داشتند و داوری بخش دل‌نوشته و خاطره بر عهده‌ی مریم کاشی، مهرناز نصیری و نسرین قربانی و بخش شعر مهرناز نصیری، نسرین قربانی و نسیبه یعقوبی و بخش داستان نیز بر عهده‌ی مهرناز نصیری، نسرین قربانی و سمانه شجاعی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =