حضور تماشاخانه سیار کانون در استان با استقبال گسترده اهالی همراه شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل: برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون در شهرهای جعفرآباد، مشگین‌‎شهر و رضی مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیر کل کانون استان در پایان ماموریت تماشاخانه سیار کانون در استان اردبیل، گفت: با انجام اولین سفر این تماشاخانه در سال ۱۴۰۲ به استان اردبیل، ۱۰ برنامه‌ی با نشاط از جمله مسابقه، قصه گویی و تئاتر زنده‌ی کودک با عنوان «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری، برای کودکان و نوجوانان و دیگر اعضای خانواده‌ در شهرهای جعفرآباد، مشگین‌شهر و رضی اجرا شد.

وی با بیان اینکه شهر جعفرآباد مغان، اولین مقصد تماشاخانه سیار کانون در استان بود، اظهار داشت: با برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر مغان با حضور سفرای کشورهای عضو اکو در این شهر، تماشاخانه کانون نیز میزبان جمع زیادی از خانواده‌ها و شرکت کنندگان در این جشنواره بود که اجرای ۶ نوبت برنامه در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه، با استقبال گرم و پرشور شهروندان همراه شد.

ملک‎زاده فرد، تصریح کرد: در ادامه‌ی سفر این تماشاخانه به استان، با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مسوولان دستگاه های اجرایی در شهرهای مشگین‌شهر و رضی، در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه نیز ۴ نوبت برنامه‌ی مفرح، لحظه‌های شاد و به یادماندنی را برای حاضران خلق کرد.

حضور تماشاخانه سیار کانون در استان با استقبال گسترده اهالی همراه شد

مدیر کل کانون استان هدف از انجام این رویداد فرهنگی را اجرای عدالت فرهنگی و توسعه نشاط اجتماعی به خصوص در مناطق کم برخوردار استان، عنوان داشته و تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب اهالی از برنامه‌های اجرا شده، دیگر مناطق استان نیز خواستار حضور تماشاخانه سیار کانون می‌باشند که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسوولان ارشد استان، شاهد تداوم این رویداد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =