رینارد روباهه میهمان عشایر منطقه مغان/ حضورتماشاخانه سیار کانون در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از حضور و فعالیت تماشاخانه سیار کانون در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایراستان در راستای ارتقای سطح امید و نشاط اجتماعی با همکاری و حمایت استانداری اردبیل، فرمانداری‌ها، صداوسیما، نیروی انتظامی و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان با اعلام خبر حضور و فعالیت تماشاخانه سیار کانون در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر استان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲، گفت: این تماشاخانه، با اجرای تئاتر زنده‌ی کودک با عنوان «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و با مضمون نکوهش دروغ‌گویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار، مهمان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در شهرهای جعفرآباد مغان، مشگین‌شهر و رضی خواهد بود.

مدیرکل کانون استان با بیان اینکه در کنار این نمایش برنامه های متنوع فرهنگی از جمله مسابقه و قصه‌گویی نیز اجرا خواهد شد، افزود: با اجرای جشنواره کوچ عشایر طی روزهای پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم اردیبهشت ماه، شاهد اجرای ۶ برنامه در شهرستان جعفرآباد و محل اجرای جشنواره از سوی هنرمندان کانون خواهیم بود.

رینارد روباهه میهمان عشایر منطقه مغان/ حضورتماشاخانه سیار کانون در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر

وی ادامه داد: در راستای ارتقای سطح نشاط اجتماعی، این تماشاخانه روز شنبه نهم اردیبهشت ماه نیز با استقرار در شهرستان مشگین‌شهر ۳ برنامه را در ساعت های ۱۰ و ۱۲ قبل از ظهر و ۱۷، برای خانواده های فرهنگ دوست این شهر اجرا خواهد کرد.

ملک‌زاده فرد هدف از سفر تماشاخانه‌های سیار کانون به مناطق مختلف کشور را تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار عنوان کرده و خاطر نشان کرد: در آخرین برنامه از سفر این تماشاخانه به استان اردبیل، اهالی محترم شهر رضی میهمان برنامه های شاد این رویداد فرهنگی خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =