کارگاه حس خوب زندگی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در مجتمع کانون همدان

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و در راستای جوانی جمعیت کارگاه حس خوب زندگی در مجتمع آیت الله مدنی(ره) کانون پرورش فکری همدان با حضور والدین و اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم و همچنین در راستای جوانی جمعیت، نشاط اجتماعی کارگاه کارت پستال سازی با عنوان حس خوب زندگی  ویژه والدین و اعضا برگزار شد.

در ابتدا این برنامه اعظم کیانی مربی مسئول مجتمع ضمن خوش آمد و تشکر فراوان بابت همراهی و همکاری همیشگی و مستمر والدین اعضا ، به روز معلم اشاره کردند و این روز را به معلمان تبریک گفته و توضیحاتی در رابطه با اهمیت قدردانی و سپاس از قشر فرهنگی بعنوان تاثیر گذار ترین افراد جامعه ارائه دادند.

کیانی به همراه مربیان مجتمع به آموزش و ساخت کارت پستال ویژه ی مقام معلم پرداختند .

در این کارگاه ابتدا کارتهایی در قطع A5 در رنگهای آبی و نارنجی در اختیار اعضا قرار داده شد، سپس شرکت کنندگان با هدف مهروزی و عشق به معلمان عزیز، قلبهایی در اندازه های مختلف با استفاده از کاغذهای رنگی برش دادند و در شکلها و مدلهای مختلف کارت‌های خود را تزئین کردند و متن هایی در وصف معلم داخل این کارتها توسط اعضا نوشته شد.

در پایان پشت کارتها مهر کانون پرورش فکری ثبت گردید تا اعضا این کارت پستال های آماده شده را به مناسبت روز معلم  به معلمان خود اهدا کنند.

لازم به ذکر است گلدان‌هایی که در کارگاه خلاقیت آب ، خاک و آفتاب توسط والدین و اعضا ، رنگ آمیزی شده بود پس از کاشت گل به مرکز آورده  و گلدان‌های زیبا با گل های کاشته شده به مجتمع شهید آیت الله مدنی اهدا کردند .

کارگاه حس خوب زندگی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در مجتمع کانون همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =