تجهیز فنی سالن آمفی تئاتر راز

مدیر کل کانون پرورش استان از تلاش برای تجهیز سالن آمفی تئاتر راز و اتمام مرکز فرهنگی هنری شهر غلامان در دیدار با فرماندار راز خبر داد.

به گزارش روابط  عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، در بازدید  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  با فرماندار راز مقرر شد تا تجهیزفنی سالن آمفی تئاتر راز  و اتمام مرکز فرهنگی هنری شهر غلامان در دستور کار قرار گیرد.

مرکز فرهنگی هنری راز از سال  ۹۵ افتتاح و مربیان این مرکز به کودکان و نوجوانان این شهرستان خدمات فرهنگی هنری ارائه می دهند.

پیش از این نیز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالن سینمای کودک و نوجوان راز با ۱۸۰ متر زیر بنا و اعتبار ۳ میلیارد ریال  با حضور دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، مسئولان استانی و محلی افتتاح شد .

گفتنی است ؛مرکز سیار غلامان جهت خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار استان نیز فعال است.

همچنین در این دیدار  مقرر شد با تامین بودجه مورد نیاز  از محل بودجه های عمرانی، سینمای سیاربرای کانون پرورش فکری در مناطق کمتر برخوردار استان  راه اندازی شود.

مدیر کل کانون پرورش استان بعد از  بازدید از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان با هدف گرامیداشت هفته معلم با رئیس آموزش و پرورش شهرستان رازنیز دیدار کرد.

 تجهیز فنی سالن آمفی تئاتر راز

 تجهیز فنی سالن آمفی تئاتر راز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =