حیاط‌خانه‌ما روی صحنه‌رفت

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش «حیاط خانه ما» را در شهرستان رضوانشهر استان گیلان روی صحنه‌برد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل استان گیلان، هم‌زمان با حضور تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان گیلان، نمایش‌عروسکی «حیاط خانه ما» در شهرستان رضوانشهر روی صحنه‌رفت.

حیاط‌خانه‌ما روی صحنه‌رفت

این نمایش که طراحی و کارگردانی آن را وحید خسروی برعهده‌دارد، با آهنگسازی و هنرنمایی امیرحسین انصافی برای برای کودکان و نوجوانان به مرحله اجراگذاشته‌شد.

حیاط‌خانه ما که برگرفته از یک داستان نوشته زهره پریرخ است، پیش‌تر در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان اثر برگزیده خانه تئاتر معرفی و موفق به دریافت جایزه بازیگری و نمایشنامه بخش خردسال شد.

 این نمایش عروسکی، داستان «رنگ قرمز گیلاس» درختی کهنسال را روایت‌می‌کند که تصمیم‌می‌گیرد به رنگ دیگری تبدیل‌شود و در این مسیر با دشواری‌های فراوانی روبرو می‌شود...

اجرای این نمایش که با استقبال کودکان و نوجوانان همراه‌بود، حضور و حمایت جمعی از مسئولان شهرستان را به دنبال‌داشت و طی آن بر لزوم بهره‌گیری افزون‌تر از ظرفیت‌های کانون تاکیدشد.

گفتنی‌است، تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور برگزاری هرچه بهتر سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان(ایثار) از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ میهمان گیلانی‌ها است و با حضور مراکز سیار شهری و روستایی و همراهی مربیان کانون استان گیلان برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به اجرای برنامه می‌پردازد.

حیاط‌خانه‌ما روی صحنه‌رفت

حیاط‌خانه‌ما روی صحنه‌رفت

حیاط‌خانه‌ما روی صحنه‌رفت

حیاط‌خانه‌ما روی صحنه‌رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =