مربیان کانون پرورش فکری با رهبر انقلاب دیدار کردند

همزمان با روز معلم و گرامیداشت مقام معلم، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دیدار مقام معظم رهبری رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دیدار معلمان و فرهنگیان با حضرت آیت الله خامنه‌ای با همخوانی زیبایی توسط خانمها و آقایان شروع شد و در ادامه رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته و برنامه‌های پیش‌روی این وزارت‌خانه بیان کرد.

مربیان کانون پرورش فکری با رهبر انقلاب دیدار کردند

اجرایی‌سازی سند تحول، تکمیل مراحل اجرایی قانون رتبه‌بندی، بهسازی کتب درسی و گسترش آموزش‌های کاربردی، به‌روزرسانی نظام پرورشی برای هویت و سبک زندگی دانش‌آموزان، تعیین تکلیف بازماندگان از تحصیل، افزایش کیفیت مدارس دولتی، کنکور اختصاصی تربیت معلم و همچنین تأسیس پردیس اختصاصی تربیت «معلم پرورشی» از محورهای گزارش سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود.

مربیان کانون پرورش فکری با رهبر انقلاب دیدار کردند

رهبر معظم انقلاب اسلام در دیدار شمار زیادی از معلمان، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنگیان سراسر کشور، آنان را پرورش‌دهندگان جواهر قیمتی «نسل کودک،نوجوان و جوان» و معماران آینده کشور خواندند و با تبیین بایدها و نبایدهای مهم نظام آموزش و پرورش گفتند: نظام در مقابل توقعات خود از معلمان، باید در قبال مشکلات مختلف آنها، حقیقتا احساس مسئولیت کند.

مربیان کانون پرورش فکری با رهبر انقلاب دیدار کردند

رهبر انقلاب با گرامی‌داشت یاد استاد شهید مطهری به عنوان نمونه یک «معلم حقیقی و کامل»، توصیه‌هایی به حضار کردند. توصیه پایانی ایشان با معلمان، مربیان کانون و فرهنگیان، اهتمام به امور پرورشی بود که با قدردانی از توجه به این موضوع در ستاد آموزش و پرورش، گفتند: البته اهتمام به امور پرورشی باید در مدارس نیز امتداد داشته باشد اما اکنون اثر چندانی از آن مشاهده نمی‌شود و مدارس زیادی مسئول پرورشی ندارند، البته کار پرورشی هم باید به‌گونه‌ای جذاب باشد که بچه‌ها را فراری ندهد.

مربیان کانون پرورش فکری با رهبر انقلاب دیدار کردند

در حاشیه این دیدار مربیان کانون با سرپرست وزارت آموزش و پرورش دیدار کردند. صحرایی در این دیدار تداوم طرح کانون مدرسه را از برنامه‌های جدی این وزارت برشمرد. دیدار مربیان کانون با حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز معلم بود. در حاشیه این دیدار ،علامتی در جمع مربیان کانون ، به تبدیل وضعیت مربیان پاره وقت به نیروی شرکتی تا تیر ماه سال جاری خبر داد. فرزانه قاسمی مسئول مرکز فرهنگی، هنری شماره دو کانون میبد و فریبا قیومی‌زاده مربی پاره وقت ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون شهرستان ابرکوه به نمایندگی از مربیان استان یزد به دیدار با مقام معظم رهبری رفتند.

مربیان کانون پرورش فکری با رهبر انقلاب دیدار کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =