کد خبر: 325252
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
بازدید 184
معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معلمی را جایگاهی والا و ارزش‌مند و فرصتی برای خدمت بی‌منت توصیف‌کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی این سخنان را به‌مناسبت هفته بزرگ‌داشت مقام معلم و مربی و در جمع کارکنان و مدرسان کانون زبان استان گیلان اظهارداشت و با والا و ارزش‌مند توصیف‌کردن شغل معلمی و مربی‌گری گفت: آینده، در سایه هدایت و آموزش‌های این طیفِ آینده‌ساز شکل‌می‌گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان در تبیین این سخنان اظهارکرد: فرزندان ایران اسلامی از دریچه‌ای به فرداهای زندگی نظاره‌می‌کنند که با دستان و اندیشه‌های معلمان و مربیان به‌روی آنها گشوده‌می‌شود و این دریچه، چشم‌اندازی از فردا را برای کودکان و نوجوانان ترسیم‌می‌کند.

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

وی برهمین‌اساس نیز انتقال آموزه‌ها به فرزندان این دیار را هدف‌ غایی معلمان و مربیان دانست و  با خاطرنشان‌کردن نقش آنان در ارایه الگوهای مناسب به مخاطبان تصریح‌کرد: بی‌شک، بنیان‌های شخصیتی کودک و نوجوانان در سایه الگوپذیری درست از هادیان و هدایت‌گران عرصه تعلیم و تربیت شکل‌می‌گیرد.

مدیرکل کانون گیلان درهمین‌حال، نقش تربیتی معلمان، مربیان و مدرسان را فارغ از گرایش‌های تحصیلی، اثرگذار ارزیابی‌کرد و با تاکید بر این موضوع که هریک از فعالان این عرصه می‌توانند در مسیر افزایش آگاهی‌ها و تعمیق باورهای دینی مخاطبان گام‌بردارند، اظهارداشت: این فرصتی مغتنم است و ضرورت‌دارد برای استفاده موثر و هدف‌مند از آن برنامه‌داشته‌باشیم.

این مدیرفرهنگی در ادامه از توان‌مندی و جایگاه مدرسان کانون زبان سخن‌به میان‌آورد و با اشاره به‌این‌که پذیرش آنان در کسوت مدرس، در سایه توان‌مندی‌های علمی، تعهد، تخصصص و توانایی فراگیری و آموزش صورت‌گرفته‌است، گفت: این پیشینه، بیان‌گر نقشی‌آفرینی ارزنده‌ای است که از مدرسان برای ورود هم‌زمان به حوزه تعلیم و تربیت انتظارمی‌رود.

میرعظیمی صحبت‌های خود در آیین‌تجلیل از کارکنان و مدرسان کانون زبان استان گیلان را با تبریک دوباره روز و هفته نکوداشت مقام شامخ معلم و مربی به‌پیش‌برد و با اشاره به تعامل و هم‌گرایی کانون پرورش فکری و کانون زبان اظهارکرد: این هم‌گرایی‌ها، فرصت مبارکی است و ضرورت‌دارد برای پاس‌داشت و ارتقای سطح آن تلاش‌کنیم.

سیدمجیدمحمدنژاد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت و مدیرپیشین کانون زبان هم از حاضران در این آیین‌بود و با ارزش‌مند قلمدادکردن نقش معلمان و مدرسان گفت: این جایگاه، رفیع و ماندنی است و  ازاین‌رو لازم است برای حضور در این عرصه مفتخر و شکرگزارباشم.

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است
سیدمجیدمحمدنژاد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری رشت

اشاره به امنیت اداری و آموزشی حاکم بر کانون پرورش فکری و کانون زبان، ازدیگر مواردی بود که مورد تاکید محمدنژاد قرارگرفت و وی درپایان پیوند همیشگی خود با این مجموعه‌های تاثیرگذار خبرداد.

ادامه‌بخش این نشست نیز قدردانی عارف‌روشن، سرپرست کانون زبان استان از تلاش‌های کارکنان این مجموعه و سپاسگزاری از حضور میهمانان برنامه‌بود.

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است
عارف‌روشن، سرپرست کانون زبان استان گیلان

پخش کلیپ صحبت‌های رئیس کانون زبان ایران، نمایش نماهنگی از صحبت‌های مدیرکل کانون پرورش فکری و  مدیران پیشین کانون زبان استان  و هم‌چنین، ارایه ‌دیدگاه‌ها از سوی نمایندگان مدرسان این مجموعه، دیگر بخش این مراسم به‌شمارمی‌رفت و درپایان از مدرسان برگزیده با لوح سپاس و هدیه تجلیل‌شد.

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

معلمی، فرصتِ خدمتِ بی‌منت است

گفتنی‌است، این آیین روز یک‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در محل برگزاری همایش‌های اداره امور شعبه‌های بانک ملی استان گیلان در رشت صورت‌گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =