فراخوان مسابقه قصه‌گویی «چشمان خورشید» منتشرشد

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان فراخوان مسابقه قصه‌گویی«چشمان خورشید» را در آستانه دهه‌کرامت منتشرکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل استان گیلان، این فراخوان در آستانه دهه‌کرامت و به‌همتانجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان انتشاریافت.

آداب و رسوم و خاطرات زیارت، معرفی شخصیت امام رضا (ع) از بدو تولد تا شهادت، داستان‌هایی در ارتباط با زندگی گهربار هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و حضرت معصومه (س) و تاثیر سیره عملی امام‌رضا (ع) بر شیعیان، از محورهای موضوعی مسابقه قصه‌گویی چشمان خورشید به‌شمارمی‌رود.

برهمین اساس، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان گیلان می‌توانند، در دو بخش صوتی و تصویری در این مسابقه شرکت‌کرده و آثار مرتبط با محور موضوعی این فراخوان را در قالب لوح فشرده حاوی قصه‌های حداقل ۶ و حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای، به دبیرخانه این رویداد فرهنگی واقع در رشت، میدان‌انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، کد پستی ۴۱۴۵۹۱۴۱۴۷ ارسال‌کنند.

براساس این فراخوان، ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت، شماره تماس و عنوان اثر، ضروری است و شرکت‌کنندگان تا  ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ فرصت‌دارند نسبت به  ارسال‌آثار اقدام‌کنند.

گفتنی‌است، طی آیینی که زمان‌آن اعلام‌خواهدشد، از خالقان ۳ اثر برگزیده با لوح سپاس و هدیه‌های ارزنده‌ تجلیل‌می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی‌بیش‌تر با شماره ۰۱۳۳۳۴۶۱۶۶۰- داخلی ۲۲۹ تماس‌بگیرند.  

فراخوان مسابقه قصه‌گویی «چشمان خورشید» منتشرشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =