کد خبر: 325265
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
بازدید 112
ویژه برنامه شهد گلهای گلستان

" ویژه برنامه شهد گلهای گلستان" باهدف آشنایی با پندها و نکات اخلاقی حکایتهای سعدی و آشنایی با ادبیات کهن در قالب های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی در مرکز شماره 11 کانو ن اصفهان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، " ویژه برنامه شهد گلهای گلستان"  باهدف آشنایی با پندها و نکات اخلاقی حکایتهای سعدی و آشنایی با ادبیات کهن در قالب های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی در مرکز شماره 11 کانو ن اصفهان برگزار شد .

ویژه برنامه شهد گلهای گلستان

این برنامه باهدف آشنایی با پندها و نکات اخلاقی حکایتهای سعدی و آشنایی با ادبیات کهن در بخش های فرهنگی ، هنری و ادبی با اجرای فعالیتهای کاردستی، کلاژ ، ماکت ، مسابقه ، تحقیق و پژوهش ، نقاشی ، سفال ، خوشنویسی و نشریه در برنامه یکساله اجرا گردید و خروجی کار در قالب نمایشگاه برای بازدید به نمایش گذاشته شد .

ویژه برنامه شهد گلهای گلستان

 قرآن ، سرود ملی ، سرود ملی کانون، معرفی شخصیت سعدی، حکایت خوانی گلستان ، مسابقه توسط عضو نوجوان ، سرود از شعر سعدی، خوانش یکی از غزلیات سعدی توسط عضو نوجوان ، نمایش کاغذی از حکایت گلستان ، پذیرایی سنتی شیرازی (زادگاه سعدی) واهداءجوایز از برنامه های این روز به یاد ماندنی برای اعضا و مربیان بود .

ویژه برنامه شهد گلهای گلستان

گفتنی است منیره جعفری سرپرست کانون استان به همراه کارشناسان ستادی در این برنامه زیبا حضور داشتند .



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =