کد خبر: 325345
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
اولین نشست فصلی مربیان ادبی استان به صورت مجازی برگزار شد

این جلسه مجازی با بررسی آمار و عملکرد بخش ادبی استان در سال گذشته آغاز گردید تا با بحث و بررسی و آسیب شناسی و ارائه پیشنهادات و تجمیع نقطه نظرات در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت و رشد نقاط قوت گام برداریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،  در این نشست پیرامون  فعالیت های شاخص ادبی در سال جاری بحث و گفت وگو شد که با تکیه بر برنامه ریزی های مدون در جهت شناسایی اعضای توانمند ادبی وجذب آن ها در کارگاه ها انجام پذیرد.

از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بررسی روند حضوراعضا در انجمن های تخصصی شعر و داستان بود که با معرفی اعضای جدید ؛ زمان بندی های منسجم به طور ماهیانه و با حضور شاعران و نویسندگان بومی استان برگزار گردد.

از دغدغه ی مربیان ادبی سخن به میان آمد و اینکه با تعهد و مسئولیت پذیری در جهت پیشبرد رسالت و اهداف کانون تلاش کنیم.

در این نشست همچنین از برنامه ریزی جهت جذب اعضا صحبت شد که با توجه به نزدیک شدن به اوقات فراغت ؛ فرصت مناسبی برای جذب اعضای جدید در کارگاه‌های ادبی پیش رو است که در سایه‌ی تلاش مربیان این مهم اتفاق افتد و  رشد کمی و کیفی کارگاه‌های نوشتن خلاق ؛ شعر و داستان در استان را حاصل گرداند.

لازم به ذکر نشست مربیان ادبی به صورت فصلی برگزار می گردد که علاوه بر اینکه بستری مناسب فراهم می گردد برای  تبادل تجربیات و تعاملات سازمانی به ارائه  راه کار ها و برنامه ریزی های مدون می انجامد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =