کد خبر: 325380
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
بازدید 1172
گروه سرود کانون کرمان کارت طلایی مسابقه «هماهنگ» را کسب کرد

گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در اولین اجرایش در مسابقه تلویزیونی «هماهنگ» کارت طلایی گرفت و به مرحله بعد راه یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، شب گذشته ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با پخش اجرای اعضای انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در مسابقه تلویزیونی «هماهنگ» از شبکه افق، مشخص شد که هیات داوران شامل امیریل ارجمند، فلورا سام، عباس غزالی و اشکان کمان‌گیری کارت طلایی این مرحله را به نمایندگان استان کرمان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا کردند و این گروه سرود به مرحله استودیویی راه یافت.

بنابر این خبر، مسابقه تلویزیونی هماهنگ برنامه ملی استعدادیابی در حوزه سرود و به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و طراحی و کارگردانی مهدیار عقابی است که در فاز اول در قالب کارناوال ملی در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

گروه سرود کانون کرمان با سرپرستی مسعود نکویی شاعر، آهنگساز، خواننده و پژوهشگر حوزه موسیقی در منطقه جنوبی به میزبانی زاهدان در اولین مرحله این مسابقه، سرود «بازی‌های محلی» را اجرا کرد و به گفته داوران نمایشی هماهنگ، حرفه‌ای و خلاقانه را به مخاطبان تقدیم کرد.

در چند ماه گذشته بیش از ۸۰۰ گروه سرود از طریق فعالان حوزه سرود شناسایی و پس از دریافت آثارشان ارزیابی شدند و در نهایت ۴۰ گروه از سراسر کشور به صورت منطقه‌ای رقابت خود را در ۱۰ نقطه از ایران آغاز کردند.

برنامه تلویزیونی «هماهنگ» در مرحله منطقه‌ای با استفاده از یک تریلی سیار برای ضبط و داوری اجراها در ۱۰ نقطه از ایران از سوی موسسه ماوا تهیه شده است و به مدت ۹ ماه و در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای از تلویزیون پخش می‌شود. مرحله استودیویی این مسابقه با حضور گروه‌های برگزیده در تهران برگزار و ضبط شده است  و با پخش زنده مرحله نهایی پایان خواهد یافت.

اعضای انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برای مرحله استودیویی سرود «کاروانسرا» را آماده و اجرا خواهند کرد.

گروه سرود کانون کرمان کارت طلایی مسابقه «هماهنگ» را کسب کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =