کد خبر: 325382
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
بازدید 435
تقدیر از مدرسان کانون زبان ایران

همزمان با بزرگداشت مقام معلم از مدرسان و کارکنان کانون زبان ایران در کرمان تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در مراسمی که ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با حضور محمدحسن رزمی سرپرست کانون زبان ایران، علی زواری مسئول حراست کانون کرمان برگزار شد از مدرسان و کارکنان کانون زبان ایران تقدیر شد.

بنابر این خبر، علی زواری مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روز معلم و هفته معلم سال‌روز شهادت استاد مطهری فیلسوف قرن را به حاضران تبریک و تهنیت گفت و افزود: مدیریت در این مقطع و دوران تعریف تازه‌ای پیدا کرده است و بسته به شرایط روز باید دوباره تعریف شود. در تعریف جدید سرمایه انسانی نیروهای با ارزشی هستند که با همدلی و همراهی می‌توانند دست و بازوی مدیر یک مجموعه باشند و حفظ و صیانت از این سرمایه‌های بی‌بدیل مثل اعضای یک خانواده وظیفه و رسالت ماست.

تقدیر از مدرسان کانون زبان ایران

همچنین، محمدحسن رزمی سرپرست کانون زبان ایران در کرمان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان این سازمان بیان کرد: روز معلم، فرصتی است تا به یاد آوریم که معلمان نه تنها موجب رشد و پیشرفت جامعه حاضر هستند، بلکه نقش مهمی در شکل‌گیری آینده  و سرنوشت انسان‌ها دارند.

وی افزود: به عنوان مدیر این موسسه آموزشی، افتخار می‌کنم که در کنار شما، همکاران ارجمند و معلمان فرزانه، قرار دارم. اساتید عزیز، شما ستون‌های اصلی این موسسه هستید و بدون شک، تاثیرگذاری شما در رشد و پیشرفت دانش‌آموختگان بر هیچ کس پوشیده نیست. شما با صبر و استقامت، دانش‌پذیران را به مسیر درست هدایت می‌کنید و از طریق آموزش و پرورش، آنها را برای مواجهه با چالش‌های زندگی آماده می‌سازید.

تقدیر از مدرسان کانون زبان ایران

 در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات همه کارکنان کانون زبان ایران در استان کرمان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =