کد خبر: 325419
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
بازدید 134
مراسم تجلیل از مدرسان کانون زبان استان مرکزی

آیین نکوداشت مقام معلم و تقدیر از مدرسان و کارکنان کانون زبان استان مرکزی روز شنبه ۲۳ اردیبهشت در اداره کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ به مناسب  گرامیداشت مقام والای معلم آیین نکوداشت و تقدیر از مدرسان کانون زبان استان مرکزی روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با حضور منصوری مدیر کل، احمدلو معاون فرهنگی، بداغی حراست کانون استان ،پیرمحمدی رییس کانون زبان استان و همکاران اداری کانون زبان برگزار شد.

منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با گرامی‌داشت هفته معلم و تبریک به مدرسان کانون زبان، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شایسته آنان با تبریک این ایام و سپاس از زحمات ارزنده مدرسان و کارکنان کانون با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه زبان در سطح استان، بیان کرد: این برنامه با هدف تجلیل و تکریم از مدرسان برگزار شده و فرصتی است تا از زحمات و خدمات ارزنده همکاران قدردانی شود.

در ادامه سخنان خود و در گفتگویی دوسویه با مدرسان حاضر در این مراسم با تاکید بر اداره بهینه مراکز آموزشی با اشاره به تعامل و هم‌گرایی کانون پرورش فکری و کانون زبان از نقش مهم مدرسان در پایدارسازی اعضا صحبت کرد.

درپایان از مدرسان برگزیده و همچنین کارکنان اداری این مجموعه با لوح سپاس  تجلیل‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =