بیان ماحصل گردهمایی مدیران ارشد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان

قوامی صبح روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه گزارش گردهمایی سه روزه مدیران کل ستاد و استانها در تهران را در جمع همکاران عضو شورای فرهنگی و چند تن از مسئولین مراکز فرهنگی شهرستان یزد تبیین کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه 23 اردیبهشت 1402، سیده عالیه قوامی در اولین فرصت اداری با تشکیل شورای فرهنگی کانون استان برنامه ها و انتظارات ستاد را بیان کرد. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد پس از بازگشت از نشست سه روزه ضمن ابراز خرسندی از تبدیل وضعیت مربیان پاره وقت به تمام وقت ، سیر تبدیل این نیروها را توضیح داد.

بیان ماحصل نشست مدیران کل ستاد و استان‌ها در تهران

وی در ادامه از انتقال نیروهای کد دار ستاد و رسمی به آموزش و پرورش تا پایان شهریور سال جاری خبر داد . مدیرکل استان یزد از میزبانی استان یزد در برنامه تماشاخانه سیار در دهه کرامت خبر داد. وی با بیان اینکه این تماشاخانه از مسیر ورود امام رضا(ع) به ایران تا شهر توس با اجرای نمایش حرکت خواهد کرد افزود: استان یزد افتخار میزبانی این امام رئوف را در آن زمان داشته و اینک شاهد حضور این حرکت مذهبی، فرهنگی و هنری پرشور تماشاخانه سیار در ایام ولادت خواهربزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت حضرت شمس الشموس که به دهه کرامت منصوب است ،خواهیم بود.

بیان ماحصل نشست مدیران کل ستاد و استان‌ها در تهران

قوامی همچنین چشم انداز و انتظارات در حوزه انتشارات، سرگرمی‌ها، ادبی، هنری و ... را در چهارمین شورای فرهنگی استان یزد تبیین کرد. پایان بخش شورای فرهنگی استان پخش کلیپ این نشست بود که توسط روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه شده بود.

بیان ماحصل نشست مدیران کل ستاد و استان‌ها در تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =