جلسه توجیهی تبدیل وضعیت نیرو در کانون سمنان

جلسه توجیهی تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به تمام‌وقت فرهنگی در قالب ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری جلسه‌ی توجیهی ویژه مربیان پاره‌وقت ادبی و هنری تمامی مراکز فرهنگی‌هنری این استان، پیش از ظهر شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در قالب ویدئوکنفرانس، خبر داد و گفت: در این وبینار در راستای شیوه‌نامه‌ی کشوری تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت به مربی تمام‌وقت فرهنگی‌هنری و مربی تمام‌وقت فرهنگی‌ادبی و هم‌چنین چگونگی ثبت مستندات و اطلاعات مربیان در سامانه، توضیحاتی ارائه شد.

جلسه توجیهی تبدیل وضعیت نیرو در کانون سمنان

خدابخشی، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه‌ کانون پرورش فکری دانست که در مسیر خدمت با اجرای برنامه‌های متنوع آموزش عمومی و تخصصی، هر روز بر پویایی و بالندگی این‌مجموعه افزوده می‌شود.

جلسه توجیهی تبدیل وضعیت نیرو در کانون سمنان

وی در ادامه‌ی سخنانش بهره‌مندی از توانمندی همکاران پاره‌وقت در جذب و به‌کارگیری نیروی تمام‌وقت در مراکز فرهنگی‌هنری را از اولویت‌های کانون برشمرد و تأکید کرد: فرآیند تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت به مربی تمام‌وقت فرهنگی‌هنری و فرهنگی‌ادبی در دو بخش استانی و کشوری انجام خواهد شد که در بخش استانی کمیته اجرایی، تشکیل و ابلاغ اعضای آن صادر شد.

جلسه توجیهی تبدیل وضعیت نیرو در کانون سمنان

خدابخشی یادآور شد: کمیته انتخاب و جذب استان، مصاحبه‌ی نیروها را با توجه به بازه‌ی زمانی تعیین‌شده در شیوه‌نامه، طی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت سال جاری، انجام خواهد داد.

مدیرکل کانون استان سمنان در پایان سخنانش از مربیان خواست تا ضمن خوانش دقیق شیوه‌نامه به مطالعه‌ دقیق منابع آموزشی معرفی‌شده بپردازند و نگران تبدیل وضعیت خود نباشند.

جلسه توجیهی تبدیل وضعیت نیرو در کانون سمنان

گفتنی است، در بخشی از این وبینار، مراحل بارگذاری مستندات و اطلاعات درخواستی از سوی امید جلالیان کارشناس انفورماتیک کانون استان، تبیین و تشریح و به پرسش‌های مربیان پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =