کد خبر: 325445
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
معاون تولید کانون داور جشنواره فیلم «ایثار» شد

محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری به‌عنوان یکی از داوران مرحله پایانی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلم‌نامه «ایثار» معرفی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دو گروه داوری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه «ایثار» متشکل از حسین خورشیدی، علیرضا سربخش و محمدرضا کریمی‌صارمی در بخش مسابقه فیلم‌نامه و سعید الهی، محمدرضا عرب، محمدعلی فارسی، اسماعیل شرعی و محمد زین‌العابدینی در بخش مسابقه فیلم‌های داستانی کوتاه، نماهنگ و پویانمایی معرفی شدند.

محمدرضا کریمی‌صارمی، تهیه کننده و مدیر فرهنگی، طراح و بنیانگذار جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران است که در سوابق وی مدیرکلی امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت تولید کانون به چشم می‌خورد.

در نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلم‌نامه «ایثار» کریمی‌صارمی در مرحله پایانی این جشنواره در کنار سایر داوران، ۴۰ فیلم‌نامه را داوری می‌کند.

شایان ذکر است پویانمایی‌های «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی، «آسمان دوست داشتنی» به کارگردانی امیرحسین مهران و «زمین بازی» به کارگردانی سمانه فضل‌اله‌اسدی هر سه به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به بخش «پویانمایی» این رویداد هنری راه یافته‌ است.

مرحله نهایی نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه «ایثار» با دبیری فرهاد مختاری از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۲ امسال از سوی اداره‌کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =