آغاز سفر، نامه‌های بهاری با شروع این فصل

بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی با هدف جذب عضو، به اولین نامه دانش‌آموزان علاقمند و اعضای مراکز سیار شهری و روستایی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان، بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی با هدف جذب عضو، به اولین نامه دانش‌آموزان علاقمند و اعضای مراکز سیار شهری و روستایی پاسخ داد.

اردبیلی کارشناس آفرینش‌های ادبی در این باره افزود: آغاز این طرح همزمان با هفته ملی کودک  در سال ۱۴۰۱ بود. در این طرح که برای دانش‌آموزان علاقمند ارسال گردید از آنها خواسته شد تا نوشته‌های خود را برای این بخش ارسال کنند. کارشناسان  آفرینش‌های ادبی پس از دریافت، مطالعه و جمع‌بندی تمامی نامه‌های رسیده، به صورت مجزا و تک به تک به اعضا  پاسخ دادند.

شناسایی کودکان و نوجوانان علاقمند و مستعد، فراهم نمودن امکان رشد و پرورش استعدادهای ادبی و تجدید عضویت که هر ۵ سال انجام می پذیرد از دیگر اهداف عمده اجرای این طرح در بخش مکاتبه‌ای می باشد.

تمام کودکان و نوجوانانی که به دلایلی نمی‌توانند در کارگاه‌های حضوری شرکت کنند یا به خدمات حضوری کانون دسترسی ندارند، می‌توانند به عضویت این بخش در آیند و از طریق مکاتبه، فرایند رشد و پرورش استعداد ادبی خود را در دو بخش شعر و داستان طی نمایند.

این طرح با همکاری بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی و مربیان سیار شهری و روستایی اجرا می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =