حضور فعال و پرشور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همایش اجتماع بزرگ مادران با شکوه

مربیان هنرمند کانون پرورش فکری در همایش اجتماع مادران با شکوه با اجرای فعالیت‌های خلاق به تبیین اهمیت جوانی جمعیت و فرزندآوری پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هم‌زمان با روز ملی جمعیت، همایش بزرگ مادران با شکوه به همت دفتر امور زنان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری کانون پرورش فکری در محل مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

در این همایش کانون پرورش فکری با برپایی کارگاه نقاشی خلاق، اوریگامی، قصه‌گویی و بازی و سرگرمی پذیرای کودکان و نوجوانان حاضر در همایش بودند.

کودکان با خوشامدگویی مربیان عروسک‌گردان‌ در کارگاه‌ها حاضر و به انجام فعالیت‌های مختلف مشغول شدندحضور فعال و پرشور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همایش اجتماع بزرگ مادران با شکوه

مربیان هنرمند و خلاق کانون در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری با اجرای فعالیت‌های جذابی هم‌چون قصه‌گویی، نقاشی خلاق و نمایش عروسکی به تبیین و اهمیت جوانی جمعیت و فرزندآوری پرداختند

 در خلال این مراسم علاوه بر بازدید حجت‌الاسلام گودرزی، دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت کشور، چند تن از مسئولین استانی از غرفه‌های کانون بازدید و از پرمحتوا بودن برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی در کارگاه‌ها در راستای جوانی جمعیت ابراز رضایت کردند.

 ‏در پایان این مراسم به کلیه کودکان حاضر در همایش علاوه بر هدیه فرفره، کارت پستالی با امضای مدیر کل کانون استان اهدا شد.

 ‏لازم به ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت فرارسیدن هفته‌جمعیت در راستای منویات مقام معظم رهبری بنا بر رسالتی که به عهده دارد در این امر خطیر به طرق مختلف و به صورت گسترده فعالیت می‌کند.

حضور فعال و پرشور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همایش اجتماع بزرگ مادران با شکوه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =