برگزاری ویژه برنامه  در مراکز فرهنگی هنری خراسان شمالی

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان شمالی از برگزاری ویژه برنامه هایی در راستای گرامیداشت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در کلیه مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی فرهاد آقا بیگی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت  اظهار داشت :این برنامه ها با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و ایجاد روحیه  شادی و نشاط در سطح استان  برگزار می شود.

آقا بیگی زمان برگزاری جشن بزرگ دختران ایران را امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل پارک آفرینش بجنورد اعلام کرد و افزود: حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

آقا بیگی گفت :این جشن با هدف معرفی سبک و سیره رفتاری حضرت معصومه (س) و ایجاد نشاط و شادابی در بین دختران جوان و نوجوان  برگزار خواهد شد.

او افزود : اجرای مسابقه، سرود، تقدیر از دختران شاخص موکب های خدمات دهی و پذیرایی و برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری از برنامه های این جشن است.

آقا بیگی در ادامه اهم برنامه های دهه کرامت را اختتامیه مهرواره" با خدا حرف بزن "،برگزاری کارگاه های متعدد فرهنگی هنری  و ادبی در مراکز کانون با حضور کودکان و نوجوانان ، بازدید از مدارس ،و تقدیر از برگزیدگان سومین دوره پویش قصه گویی بیان کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین  از برگزاری مسابقات مجازی با موضوع دهه کرامت خبر داد و گفت : شعر خوانی رضوی ،ارسال خاطره ،عکس  و مصاحبه از سفر به مشهد و قم از بخش های مختلف این مسابقه است.

او به برگزاری اردو های فرهنگی ،تفریحی ویژه دختران در دهه کرامت اشاره کرد و افزود:تقدیر از دختران موفق در عرصه فرهنگی ،هنری و ادبی  وبرگزاری جشن روز دختر و دهه کرامت  از دیگر برنامه های روز دختر در مراکز فرهنگی و هنری استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =