دیدار مدیرکل کانون سمنان با نویسنده کتاب نوجوان برای نگارش و جاپ دو اثر برای شهدا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دیدار با نویسنده کتاب‌های نوجوان بر نگارش و انتشار دو اثر ماندگار به نام شهدا در راستای برنامه‌های کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با دعوت از حسینعلی جعفری نویسنده و چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان، پیش از ظهر پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دفتر کار خود، دیدار و درخصوص چگونگی اجرایی‌شدن تولید دو اثر رمان ویژه مخاطبان کودک و نوجوان برای چاپ در پایان سال جاری در راستای محورهای موضوعی دومین کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان، گفت‌وگو کرد.

خدابخشی در ابتدای سخنانش اظهار داشت: اهمیت شهدا و کنگره می‌طلبد که نویسنده‌ی انقلابی و باسابقه‌ای همچون شما هدایت و نظارت آن را برعهده داشته باشد؛ لذا تقاضا داریم این مهم را پذیرا باشید ضمن این‌که بر اهمیت درجه‌ی یک بودن قلم و تولید اثر و جاذبه و خلاقیت در آن اهتمام لازم صورت پذیرد.

دیدار مدیرکل کانون سمنان با نویسنده کتاب نوجوان برای نگارش و جاپ دو اثر برای شهدا

خدابخشی افزود: در این نشست تصمیم بر آن شد که پنج نویسنده پیرامون سوژه‌های اعلامی، طرح خود را حداکثر ظرف دو هفته ارائه دهند و از میان طرح‌های جمع‌بندی‌شده بهترین‌ها در قالب حداقل دو اثر شروع به تحقیق و نگارش شود.

وی یادآور شد: به محض دریافت طرح نهایی، به‌همراه جعفری با حضور در اداره‌کل نظارت و انتشارات کانون کشور، هماهنگی نهایی را به انجام خواهند رساند.

خدابخشی در ادامه تأکید کرد: تا پایان اجرای طرح و تولید اثر، جعفری هدایت‌کننده و ناظر بر فرآیند اجرای آن است  و سعی می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن برابر پیشرفت کار هزینه‌های آن نیز تأمین ‌شود.

جعفری نیز ضمن ابراز خرسندی از نگارش کتاب و ثبت اثری ماندگار در حوزه‌ی کودک و نوجوان بر دغدغه‌مندی خود نسبت به موضوع اشاره کرد و قول مساعد داد تا با تمام توان آن را به سرانجام رساند.

دیدار مدیرکل کانون سمنان با نویسنده کتاب نوجوان برای نگارش و جاپ دو اثر برای شهدا

گفتنی است، برگزاری دو جلسه‌ی اجرایی کنگره با حضور کارشناسان حوزه‌ی معاونت فرهنگی، نشست با نویسنده برجسته دفاع مقدس به‌منظور انتخاب سه نویسنده برای نگارش رمان کودک و نوجوان با حداقل دو اثر و انتخاب سوژه‌های مرتبط با شهدای ستان، دیدار با محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید و فاطمه طارمی مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون کشور و گفت‌وگو پیرامون چاپ دو اثر داستانی در قالب رمان ویژه مخاطبان کودک و نوجوان، برگزاری نشست مجازی با مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری استان با هدف هماهنگی بیش‌تر و تأکید بر اهمیت برنامه‌های دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان و... ازجمله اقدامات کمیته کودکان و نوجوانان در اردیبهشت سال  جاری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =