کد خبر: 325636
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
بازدید 326
برگزاری کارگاه «خلاقیت مادر و کودک» در کانون انزلی

کارگاه«خلاقیت مادر و کودک» به‌میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان بندرانزلی برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این کارگاه با همراهی مربیان، مادران و اعضای  کودک مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی برپاشد.

ایجاد و تحکیم پل‌های ارتباطی میان «کانون، کودک و خانواده» و فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای خلاقیت‌ورزی قرین آرامش و نشاط‌، از اهداف این حرکت فرهنگی‌هنری به‌شمارمی‌رفت.

برگزاری کارگاه «خلاقیت مادر و کودک» در کانون انزلی

بر اساس این گزارش، استفاده از دورریختنی‌ها به عنوان ملزومات آماده‌سازی دست‌سازه‌ها، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و حرکت در جهت پاس‌داشت داشته‌های فرهنگی و صیانت از محیط‌زیست، دیگرهدف‌ها در برگزاری کارگاه«خلاقیت مادر و کودک» بود.

طی این کارگاه یک روزه که در ادامه همکاری‌های مشترک و سازنده مربیان و مادران اعضای این کانون صورت‌گرفت، حاضران به آماده‌سازی عروسک‌های دست‌ساز بومی‌ استان گیلان «گیشه» پرداختند و در این میان، تجربه ‌و اندوخته‌های خود را با دیگر شرکت‌کنندگان به اشتراک‌گذاشتند.

بخش پایانی برنامه‌های این کارگاه فرهنگی‌هنری که روز شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برپاشد، قدردانی از مادران و تشویق اعضای شرکت‌کننده بود.

گفتنی‌است، دست‌سازه‌های مادران و کودکان، طی برپایی نمایشگاهی به‌مناسبت دهه‌کرامت، در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی به نمایش‌گذاشته‌می‌شود.

برگزاری کارگاه «خلاقیت مادر و کودک» در کانون انزلی

برگزاری کارگاه «خلاقیت مادر و کودک» در کانون انزلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =