کد خبر: 325643
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
بازدید 173
دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کانون استان بوشهر برگزار شد

دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با حضور مدیرکل، کارشناسان و مسئولین و مربیان مراکز بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با حضور مدیرکل، کارشناسان و مسئولین و مربیان مراکز بوشهر برگزار شد.

به گفته سمیه رسولی،مدیرکل کانون استان بوشهر دهه کرامت را سراسر نور و شادی توصیف کرد که کانون به تبع مسئولیت فرهنگی خود در حوزه کودک و نوجوان هر ساله این مناسبت را بستر فعالیتهای فرهنگی هنری ادبی و عقیدتی برای آشنایی نسل کودک و نوجوان امروز با خاندان امامت و ولایت و کاشتن بذر ایمان در ضمیر آنها قرار می دهد.

وی ادامه داد که امسال هم کانون ویژه برنامه های متنوع فرهنگی،هنری ادبی و عقیدتی در مراکز کانون در سراسر استان برای کودکان و نوجوانان دارد که از این رهگذر در شهر بوشهر روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت در میدان رئیسعلی دلواری به سه غرفه میزبان کودکان و نوجوانان بوشهری خواهد بود.

شایان ذکر است غرفه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل نقاشی خلاق،  نمایش عروسکی،  کاردستی،  دلنوشته ، بازی و سرگرمی های هدفمند ، مسابقه و... خواهد بود که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در میدان رئیسعلی دلواری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =