سومین برنامه از سلسله دیدارهای خانواده معظم شهدا در کانون استان برگزار شد

در آستانه فرارسیدن دهه‌ی کرامت کارشناسان کانون استان همدان به همراه نمایندگان بنیاد شهید و دفتر نشر و ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در منزل شهید حسین علی روانبخش، با همسر، فرزندان و نوه‌های این شهید عزیز دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در سومین برنامه اجرای طرح سپاس و دیدار از سلاله‌ها و در راستای طرح حمایت از خانواده و جوان سازی جمعیت، همکاران کانون این استان با حضور در منزل شهید سرافراز حسین‌علی روانبخش، با همسر، فرزندان و نوه‌های این شهید دیدار و گفتگو کردند، 
در ابتدای این دیدار مریم مظفری صداقت، کارشناس کانون استان ضمن ابلاغ سلام معصومه‌ ابراهیمی‌هژیر مدیرکل کانون استان به این خانواده معزز، عدم حضور وی را در این برنامه ماموریت از پیش تعیین نشده اعلام کرد.
مظفری صداقت این دیدارها را در راستای طرح سپاس سلاله‌ها عنوان کرد و بیان داشت؛ کانون در قالب این طرح با شناسایی خانواده‌های شهدایی که بیشترین فرزند و نوه را دارند، به دیدار این عزیزان رفته و از آن‌ها تجلیل به عمل می‌آورد.
در ادامه سومین برنامه از سلسله دیدارهای خانواده معظم شهدا در کانون استان برگزار شدفاطمه خرم‌دل همسر و زهرا روانبخش دختر شهید به بیان خاطرات خود از شهید عزیزشان پرداختند.
در پایان از طرف مدیرکل کانون لوح تقدیر و هدیه به همسر شهید و نوه‌های این شهید عزیز اهدا شد.
گفتنی است حسین علی روانبخش یکی از بسیجیان سلحشور بود که با وجود همسر و ۶ فرزند خردسال در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و در سال ۶۶ در سن سی‌وسه سالگی در منطقه مائوت عراق به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =