برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌های ورزشی کارکنان کانون

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: توجه بیشتر به حوزه ورزش کارکنان از برنامه‌های جدی کمیته ورزشی کانون برای آقایان و بانوان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اسفندیار ضیایی، در آیین قرعه کشی دومین دوره مسابقه‌های فوتسال کانون در اردوگاه شهید مهدیزاده دلگشا چالوس تاکید کرد: اگر در حوزه منابع انسانی به‌دنبال ایجاد تحول باشیم بی‌تردید باید موضوع ورزش کارکنان را با نگاهی ویژه پیگیری کنیم. به همین دلیل سال گذشته با هدف توسعه و گسترش طرح‌های ورزشی، کمیته ورزش را در کانون تشکیل دادیم و تلاش می‌کنیم در دیگر رشته‌های ورزشی به ویژه در حوزه بانوان هم برنامه‌ریزی کنیم. 

مسؤول کمیته ورزشی کانون همچنین از مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت و منابع کانون به خاطر حمایت از برنامه‌های ورزشی کانون قدردانی کرد.

ضیایی توضیح داد: دومین دوره مسابقات فوتسال کانون با هدف ایجاد نشاط، سلامت جسم و روح و توسعه فعالیت‌های ورزشی و رفاهی میان کارکنان کانون سراسر کشور از ۳۱ اردیبهشت سال جاری به مدت سه روز در شهرستان چالوس و با گرامی‌داشت نام و یاد شهدای کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌های ورزشی کارکنان کانون

در پایان قرعه‌کشی این رقابت انجام شد و یازده تیم حاضر در این مرحله به سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی تقسیم شدند.

در حالی که تیم‌های آذربایجان شرقی، گلستان، مازندران و کرمان به عنوان سرگروه‌ تعیین شده بودند، بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده، به ترتیب تیم‌های گلستان، چهارمحال و بختیاری و زنجان در گروه الف، تیم‌های مازندران، خراسان جنوبی و ستاد مرکزی در گروه ب، تیم‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه و بوشهر در گروه ج و دو تیم کرمان و اردبیل در گروه د با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

آیین قرعه کشی و هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان کانون کشور با حضور سرپرست‌های تیم‌ استان‌های حاضر در این دوره، عصر روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور اسفندیار ضیایی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و مسئول کمیته ورزشی کانون، پیمان میرزایی، دبیر کمیته ورزشی و دیگر اعضای این کمیته در اردوگاه شهید مهدیزاده دلگشا برگزار شد.

این مسابقات که مرحله مقدماتی آن در سراسر کشور به‌صورت تک حذفی و باحضور ۲۱ تیم برگزار شده بود، تا روز دوم خرداد ادامه می‌یابد.

برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌های ورزشی کارکنان کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =