نشست ویژه معرفی سامانه‌ی ملی«مدیریت خدمات» و «راهبری میز خدمت» در کانون کرج

کارشناس واحد ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون البرز، در نشست ویژه‌ای جزئیات سامانه‌ی ملی «مدیریت خدمات»(زیر سامانه راهبری میز خدمت) را برای مسؤولان مراکز تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با توجه به تغییرات ایجاد شده در روند نظرسنجی از مراجعان مراکز کانون استان پس از دریافت خدمت«امانت کتاب» جلسه توجیهی با حضور مسؤولان مراکز برگزار و روند اجرای این فرآیند از ثبت در سامانه تا نحوه‌ی نظردهی مخاطبان تشریح شد.

مهدیه محمدی سواد رودباری، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در این نشست که صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲در اتاق جلسات کانون استان برگزار شد، گفت سه خدمت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در «میزخدمت» تعریف شده که اصلی‌ترین آن خدمت«امانت کتاب» است که خدمت حضوری کانون تعریف شده است و آموزش غیر مستقیم( کارگاه‌های مجازی) و برگزاری دوره‌های زبان خارجی نیز دو خدمتی هستند که در میز خدمت به عنوان خدمات الکترونیک، تعریف شده‌اند.

محمدی در ادامه‌ی این نشست ضمن معرفی سامانه‌ی راهبری میز خدمت زیر مجموعه سامانه‌های خدمات دولت در سامانه‌ی سازمان اداری- اسستخدامی کشور از تعلق کرفتن نام کاربری و رمز عبور به مسؤولان مراکز به عنوان مسؤولان میز خدمت سخن گفته و افزود با توجه به این که خدمت«امانت کتاب» به عنوان مهمترین خدمت حضوری کانون به مراجعان در سامانه ثبت شده است، همکاران باید برای مراجعان دریافت این خدمت، اطلاعات افراد را در سامانه ثبت کنند.

این مقام مسؤول افزود بلافاصله پس از درج کد ملی، شماره همراه و دیگر اطلاعات هویتی دریافت کننده‌ی خدمت«امانت کتاب»، این افراد پیامکی را دریافت خواهند کرد و خودشان می‌توانند از طریق ارسال اعداد ۱( کمترین)تا ۵ ( بیشترین) میزان رضایت خود از خدمت دریافتی را از طریق پیامک و یا از طریق مراجعه به پیوند اینترنتی  ارسال شده ، به صورت مستقیم با سازمان اداری، استخدامی کشور در میان بگذارند.                                                                                                      

کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون البرز، پس از تشریح عملی تکمیل سامانه و انجام یک نمونه از این فرآیند در خصوص ضرورت نصب اطلاعات میز خدمت، نحوه ارایه‌ی این خدمت، چگونگی عضویت در کانون، درگاه‌های رسیدگی به شکایات و چرخه‌ی آن در مراکز توضیحاتی را به مسؤولان کانون که مسؤولان میز خدمت در مراکز هستند، بیان کرد.

این مقام مسؤول از تهیه‌ی کاتالوگ معرفی خدمات و معرفی مراکز از طریق درج نشانی و شماره تماس و شرایط عضویت، امانت کتاب و ... خبر داد و افزود به زودی این کاتالوگ‌ها در مراکز به دست عموم مخاطبان خواهند رسید.

نشست ویژه معرفی سامانه‌ی ملی«مدیریت خدمات» و «راهبری میز خدمت» در کانون کرج

نشست ویژه معرفی سامانه‌ی ملی«مدیریت خدمات» و «راهبری میز خدمت» در کانون کرج

تشریح سیاست‌های کلان کانون توسط سرپرست کانون البرز

در بخش دوم این نشست، مهری فلاح، سرپرست کانون البرز که به تازگی در سمینار مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، حضور یافته بود، بخش هایی از سیاست‌های کلان و دیدگاه‌های مدیرعامل محترم کانون برای برنام های آتی این سازمان را مطرح کرد.

این مقام مسؤول در ابتدا از انتصابات جدید مدیرعامل محترم و تغییرات در بخش‌های مختلف سخن گفته و برای تمام عزیزان در حوزه‌ی مدیرعامل، آفرینش‌های فرهنگی، آفرینش‌های هنری و ادبی، ارزیابی عملکرد،  و حراست کانون زبان که به تازکی منصوب شده‌اند آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست کانون البرز در ادامه از توجه ویژه‌ی مدیرعامل به بیانات و راهبردهای مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی)  در دیدار با مسؤولان کانون در سنوات مختلف و برنامه‌ریزی فعالیت‌های اجرایی بر مبنای فرمایشات ایشان تاکید کرد.

پرورش نهال امید در کانون

مهری فلاح در بخش بعدی سخنانش بر تاکید مدیرعامل محترم به پرورش نهال امید و امیدآفرینی در کانون اشاره کرده و افزود تاکید مدیرعامل محترم بر این است که تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی با همدلی و همراهی همه‌ی عزیزان در راستای پرورش نهال امید و امیدآفرینی در جامعه باشد.

توجه ویژه به فعالیت کتاب و کتابخوانی و ارسال قریب سه میلیون جلد کتاب به کتابخانه‌هاای کانون در سراسر کشور، نگاه ویژه‌ی حفاظتی و صیانتی حراست کانون، توجه ویژه به ساختار کتابخان‌های سیار و پستی، توجه به شرایط معیشتی همکاران و تلاش مدیرعامل محترم برای افزایش حقوق، توجه ویژه به جشنواره قصه‌گویی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این حوزه، توجه ویژه به بخش قصه‌های قرآنی،  شرایط تبدیل وضعیت مربیان پاره وقت، پی‌گیری شرایط انتقال همکاران متقاضی انتقال به آموزش و پرورش، تعیین شیفت کاری مراکز، ضرورت افزایش بهره وری در مراکز کانون، توجه به رفع ایرادهای نرم‌افزاری با بهره‌گیری از تجهیزات سخت افزاری مناسب، توجه ویژه به حوزه عفاف و حجاب و تدارک فعالیت‌های مناسب در این حوزه، اکران فیلم‌های کانون از جمله پویا نمایی«بچه زرنگ» و ارسال ۱۵ نوع سرگرمی به مراکز کانون و اجرای فعالیت‌های درخور و شایسته‌ی اوقات فراغتی از جمله موارد دیگری بود که سرپرست کانون البرز با مسؤولان مراکز در مورد آن‌ها گفت و گو کرده و به سؤالات آنان پاسخ داد.

نشست ویژه معرفی سامانه‌ی ملی«مدیریت خدمات» و «راهبری میز خدمت» در کانون کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =