ویژه‌برنامه‌های مراکز کانون به مناسبت دهه کرامت اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور به مناسبت دهه کرامت در اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه کرامت «میلاد حضرت فاطمه معصومه‌(س) تا میلاد امام رضا(ع)» برنامه‌هایی را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

برگزاری مهرواره‌ کوثرانه به مناسبت روز دختر، برپایی نشست‌های انجمن‌ها ویژه مادران و دختران، برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره نیایش، اجرای پیک امید و امداد فرهنگی در استان‌هایی که قدمگاه امام رضا(ع) است، پویش خدمت کریمانه، ویژه‌برنامه ریحانه و برگزاری دومین مهرواره بین‌المللی گنبد کبوتران از جمله برنامه‌هایی هست که در مراکز کانون سراسر کشور در این روزها تدارک دیده شده است.

اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون همچنین از برگزاری جشن بزرگ دختران آفتاب، قصه‌های عطر یاس، برنامه بهشتیان کوچک، برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران، دوستی با خدا و فرشته‌ها، تجلیل از دختران و مادران توانمند، برگزاری کارگاه‌های هنری و ادبی ویژه مادران و دختران، نشست‌های تخصصی ویژه اعضا و والدین با حضور کارشناسان مذهبی به عنوان دیگر برنامه‌های اجرایی این روزها خبر داده است.

برگزاری کارگاه‌های مختلف با موضوع کاردستی، نقاشی و نوشتن خلاق، کارگاه‌های نگرشی و بینشی با حضور متخصصان با موضوع نحوه رفتار با فرزندان دختر و چگونگی تعامل مؤثر مادران و دختران، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه کرامت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =