اختصاص اعتبار ویژه برای تقویت امور ورزشی کانون

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری در آیین قدردانی از اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در دومین دوره از مسابقه‌های فوتسال کانون، از اختصاص اعتبار ویژه برای تقویت امور ورزشی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این برنامه که عصر روز دوشنبه ۱خرداد ۱۴۰۲ در اردوگاه شهید مهدیزاده دلگشای چالوس برگزار شد؛ هادی یوسف‌زاده با قدردانی از زحمات همکاران خود در اجرای این رویداد، ابراز امیدواری کرد تجارب این دوره بتواند در برگزاری شایسته‌تر دوره‌های بعدی مورد استفاده قرارگیرد.

وی همچنین از مدیران کل استان‌ها به پاس همراهی و حمایت از تیم‌های ورزشی به ویژه کانون استان مازندران به خاطر میزبانی این دوره قدردانی کرد و افزود: با تشکیل کمیته ورزشی برای سلامت روح و روان کارکنان، برنامه‌ریزی شده است تا در کنار کار فرهنگی، فعالیت‌های ورزشی هم توسعه یابد.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر ایجاد محیط نشاط‌بخش برای همکاران اظهار کرد: با هماهنگی به‌عمل آمده به دنبال آن هستیم، سایر رشته‌های ورزشی به ویژه در حوزه بانوان ایجاد شود و در ادامه برای تقویت امور ورزشی اعتباری جداگانه درنظر گرفته خواهد شد. بنابراین می‌شود تیم منتخب کانون برای شرکت در مسابقه‌های کشوری تعیین و انتخاب شود.

یوسف‌زاده با بیان این‌که با نگاه عدالت‌محور به دنبال توسعه و جبران مزایا و ارتقای وضعیت حقوقی کارکنان هستیم به سؤالات همکاران در مورد تبدیل وضعیت همکاران پاره وقت و قراردادی، وضعیت انتقال به آموزش و پرورش، حقوق و مزایای کارکنان و وضعیت معیشتی در کانون پرورش و کانون زبان پاسخ داد.

اختصاص اعتبار ویژه برای تقویت امور ورزشی کانون

همچنین در ابتدای این برنامه، اسفندیار ضیایی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون با ارایه گزارشی از فعالیت‌های کمیته ورزشی از حمایت‌های صورت گرفته قدردانی کرد و افزود: این کمیته در سطح استان‌ها هم شکل گرفته و به نحو شایسته در حال فعالیت است.

اختصاص اعتبار ویژه برای تقویت امور ورزشی کانون

وی افزود: توسعه فعالیت‌ها و رشته‌های ورزشی به ویژه در بخش بانوان در دستور کار قرار دارد.

ضیایی ادامه داد: در این دور از مسابقه‌ها علاوه بر معرفی نفرات اول تا سوم از برگزیده چهارم نیز قدردانی خواهد شد. در عین حال کاپ اخلاق برای تیم اخلاق محور این دوره و  قدردانی از آقای گل دوره را هم خواهیم داشت.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون تصریح کرد: مساله مهم در این مسابقه‌ها ایجاد روحیه نشاط و دوستی میان کارکنان کانون است.

در پایان این برنامه سرپرستان تیم‌ها به نمایندگی از تیم خود، از هادی یوسف‌زاده معاون توسعه و مدیریت منابع کانون هدیه و لوح سپاس دریافت کردند.

اختصاص اعتبار ویژه برای تقویت امور ورزشی کانون

این مسابقه‌ها که مرحله مقدماتی آن در سراسر کشور به‌صورت تک حذفی و باحضور ۲۱ تیم برگزار شده بود، تا روز دوم خرداد ادامه می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =