دومین دوره مسابقه‌های فوتسال کانون با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت

دومین دوره مسابقه‌های سراسری فوتسال کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز ۲ خرداد با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در آیین پایانی این دوره از بازی‌ها که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع کانون، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل کانون مازندران، مدیرکل کانون آذربایجان شرقی، رییس دایره حقوقی کانون، اعضای کمیته ورزشی و شرکت‌کنندگان این مسابقه برگزار شد؛ از تیم‎های برتر قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، ۲۱ تیم از استان‌های آذربایجان غربی، تیم ستاد کانون، کانون زبان ایران، لرستان، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، سمنان، قم، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، کرمان، خراسان جنوبی، بوشهر، مازندران، گلستان و چهارمحال و بختیاری در دور اول در قالب استان‌های هم‌جوار با هم بازی کردند که از این میان ۱۱ تیم از استان‌های اردبیل، زنجان، کرمانشاه، کرمان، خراسان جنوبی، بوشهر، ستاد، مازندران، گلستان و چهارمحال و بختیاری صعود کردند و این درحالی است که، استان آذربایجان شرقی به عنوان برنده دوره اول بدون رقابت در این دوره حضور داشت.

بر همین اساس و بر مبنای قرعه کشی صورت گرفته، این تیم‌ها در ۴ گروه که۳ گروه ۳ تایی و یک گروه دوتایی در این سه روز به رقابت با هم پرداختند و از این میان برترین‌های هر گروه به عنوان منتخب در دور بعدی به مصاف هم رفتند.

در پایان و در طول این سه روز بازی، تیم آذربایجان شرقی با برتری ۶ بر ۱ بر کرمان به فینال مسابقه‌ها راه پیدا کرد، تیم گلستان با برتری ۲ بر ۱ بر ستاد به فینال راه یافت و در روز سوم مسابقه‌ها تیم آذربایجان شرقی  در یک جدال برابر با گلستان، در دقایق پایانی با گل محمد جلالی با نتیجه ۳ بر ۲ قهرمان مسابقه‌ها شد.

قبل از بازی فینال، تیم ستاد کانون با کرمان به مصاف هم رفتند و تیم ستاد با پیروزی ۴ بر ۱ مقام سوم مسابقه‌ها را کسب کرد.

در پایان، تیم آذربایجان شرقی، مقام اول، تیم گلستان مقام دوم و تیم ستاد مقام سوم را کسب کرد و در عین حال بر اساس تصمیم کمیته ورزشی کانون، تیم استان کرمان به‌عنوان تیم چهارم این دوره نیز مورد قدردانی قرار گرفت.

همچنین بنا به تصمیم کمیته ورزشی، از عبدالرضا عبدالوند به عنوان آقای گل این دوره و همچنین از تیم استان زنجان به عنوان تیم اخلاق قدردانی شد.

دومین دوره مسابقه‌های فوتسال کانون با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری در حاشیه این آیین، با قدردانی از تیم‎های شرکت‌کننده و راه‌یافته به دومین دوره مسابقه‌های فوتسال، هدف این مسابقه‌ها را، تقویت روحیه دوستی و سلامت، ایجاد فضای نشاط و دوستی میان کارکنان کانون عنوان کرد.

هادی یوسف‌زاده‌بیرق، ضمن قدردانی از زحمت‌های مدیرکل و کارکنان و روابط عمومی کانون استان مازندران در میزبانی این مسابقه و تلاش برای اطلاع‌رسانی خبری و تصویری این رویداد فرهنگی ورزشی افزود: در کنار اهمیت و تلاش برای توسعه وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان؛ توجه به سلامت جسمی و روحی همکاران برای ما مهم است و بر همین اساس، با تشکیل کمیته ورزش برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و رفاهی تلاش خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری در ادامه از عوامل اجرای این مسابقه‌ها؛ اسفندیار ضیایی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و دبیر کمیته ورزش، مصطفی محمدی دبیر کمیته ورزش، پیمان میرزایی امور پشتیبانی و تدارکات، علیرضا حسینی امور اجرایی و فریدون احمدی کارپرداز نیز به خاطر اهتمام در برگزاری دومین دوره مسابقه‌های فوتسال کارکنان کانون کشور قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه قرار است این رویداد ورزشی هر ساله برگزار شود، بیان داشت: در صورت استقبال استان‌ها با حمایت و پشیبانی ستاد این مسابقه‌ها را در استان‌ها دنبال خواهیم کرد.

دومین دوره مسابقه‌های سراسری فوتسال کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت آغاز شد و روز سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ با معرفی برترین‌ها در ورزشگاه شهید خزایی شهرستان چالوس به کار خود پایان داد.

دومین دوره مسابقه‌های فوتسال کانون با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =