ویژه برنامه «امروز برای دخترم » به مناسبت
ولادت حضرت معصومه«س» درکانون ایلام برگزار شد

ویژه برنامه «امروز برای دخترم » به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور پرشور دختران و مادران ایلامی ، در محل مجتمع شهدای کودک کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، 
ویژه برنامه «امروز برای دخترم » به مناسبت
ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها با حضورمدیرکل ، اعضای دختر و مادران و مربیان وکارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در محل مجتمع شهدای کودک کانون برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام،در این برنامه با تبریک دهه کرامت،اظهار داشت: جشن روز دختر با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی ، همدلی و تکریم مقام دختر در خانواده هاو جامعه، ارتقای حس ارزشمندی وحفظ هویت ایرانی اسلامی در بین اعضاء دختر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برگزار شد.

فاطمه رستگار با عنوان اینکه حضرت معصومه «س»الگویی برجسته برای دختران مسلمان و به ویژه شیعه اهل بیت است ،افزود:روز دختر در ایران بهانه‌ای برای گرامیداشت مقام دختر و آشنایی آنان با نحوه صحیح زندگی و بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه خانواده ها به بهانه روز دختر می توانند دختران خود را تکریم و با اهدای هدیه به آنها محبت کنند،تصریح کرد: محبت و ارزش دادن به مقام دختر می تواند به لحاظ روحی کمک شایانی به دختران در جامعه نماید تا ارزش واقعی و جایگاه زن در جامعه ی اسلامی را بدرستی درک نمایند.

وی بیان داشت: در این جشن با شکوه دختران توانمند کانون به اجرای برنامه های فرهنگی وهنری متنوع و شاد پرداخته و روزی خاطره انگیز را در ذهن ها به یادگار گذاشتند.

گفتنی است؛ اعضاء حاضر در این جشن باشکوه ،برنامه های از قبیل؛  شعر خوانی ، قصه گویی ، سرود ، مولودی خوانی ، مسابقه و.. غیره را اجرا نموده و در پایان از اعضای دختر فعال وموفق در فعالیتهای کانون وهمچنین دختران محجبه کانونی تجلیل شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =