ملاقات مردمی مدیر کل کانون استان اردبیل برگزار شد

مدیر کل کانون پروررش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با هدف رسیدگی به مسایل و مشکلات مراکز کانون استان با سفر به شهرستان بیله‌سوار از مراکز کانون این شهر و جعفرآباد بازدید و با جمعی از اولیای حاضر دیدار و گفت‌وگوکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیر کل کانون استان اردبیل روز چهارشنبه، سوم خرداد ۱۴۰۲، به همراه حسین یوسفی، مسوول حراست این اداره‌کل، با حضور در مرکز فرهنگی و هنری کانون بیله‌سوار و بازدید از این مرکز، با توجه به پایان سال تحصیلی و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان بر برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حضور اعضای طرح کانون مدرسه در این مرکز فرصت خوبی را برای آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های کانون را فراهم آورده است، گفت: انجام مستمر فعالیت‌های عمومی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی، اولیا را برای بهره‌گیری از برنامه‌های کانون ترغیب خواهد کرد.

مدیرکل کانون استان در بازدید از کانون جعفرآباد نیز استقبال بی‌نظیر مردم از برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون در جشنواره‌بین‌المللی کوچ عشایر را زمینه‌ساز آشنایی بیشتر و بهتر اهالی منطقه با فعالیت‌های کانون عنوان کرده و اظهار داشت: حضور همه اقشار مردمی از کودک تا بزرگسال در پای برنامه‌های این تماشاخانه، نشان از تاثیر خوب و مناسب این رویداد در اذهان عمومی دارد و باید از این شرایط برای جذب و پایدارسازی اعضا به نحو مطلوب استفاده کنیم.

ملک‌زاده فرد تنوع بخشی و ایجاد جذابیت در خدمات فرهنگی و هنری را عامل مهم دیگر در توسعه کمی و کیفی برنامه‌های مرکز نام برده و افزود: خدمات متنوع و جذاب همراه با فعالیت‌های پرمحتوا، با ایجاد شور و نشاط برای اعضا و تمایل اولیا برای همکاری و همراهی با مربیان، در پویایی مرکز نقش سازنده‌ای خواهد داشت.

گفتنی است، مدیرکل کانون استان در این سفر ضمن دیدار با جمعی از اولیا و اعضای حاضر، در مورد فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به گفت‌وگو پرداخته و به سوال‌ها و مطالبات مردمی در این منطقه پاسخ گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =