کد خبر: 325980
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
بازدید 128
گرامی‌داشت سوم خرداد در کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد، مهدیشهر و سمنان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، به‌مناسبت سوم خرداد، روز مقاومت و پیروزی و سالروز آزادسازی خرمشهر، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد، مهدیشهر و سمنان به اجرای  فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری برای مخاطبان کودک و نوجوان پرداختند.

گرامی‌داشت سوم خرداد در کانون سمنان

زینت حامدی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن فضاسازی مناسب و برپایی نمایشگاه عکس شهدای سوم خرداد، فعالیت‌های فرهنگی در قالب معرفی شخصیت شهدای واقعه‌ی فتح بزرگ خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، چرایی نامگذاری سوم خرداد به روز مقاومت و پیروزی و معرفی کتاب از سوی مربیان اجرا شد.

گرامی‌داشت سوم خرداد در کانون سمنان

محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدیشهر از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی سوم خرداد با عنوان «شقایق‌های آتش‌گرفته» با مشارکت مرکز بهداشت این شهرستان، پیش از ظهر دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در این برنامه که جمعی از مسئولان و ۷۰ عضو کودک و نوجوان به‌همراه والدین، حضور داشتند از بسیجیان فعال تجلیل شد.

گرامی‌داشت سوم خرداد در کانون سمنان

وی هدف از اجرای این برنامه را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان با شهدای دفاع مقدس، عنوان و خاطرنشان کرد: پانلی از مرکز با اجرای طرح دیواری مربیان در راستای دومین کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان به برنامه‌های شاخص این رویداد اختصاص داده شد.

گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان اظهار داشت: به‌مناسبت سوم خرداد با هدف تقویت هویت ملی اعضا و بزرگ‌داشت شهدای هشت‌سال دفاع مقدس به‌خصوص شهدای عملیات بیت‌المقدس، فعالیت‌های فرهنگی در قالب معرفی کتاب «سقوط خرمشهر»، معرفی شخصیت «شهیدعلی صیاد شیرازی» و معرفی واقعه آزادسازی خرمشهر اجرا شد.

گرامی‌داشت سوم خرداد در کانون سمنان

وی افزود: اعضا در کنار فضاسازی مناسب با کتاب‌های حوزه‌ی ادبیات پایداری و دفاع مقدس و همچنین بخش‌هایی از وصیت‌نامه عباس دانشگر شهید مدافع حرم، آشنا شدند.

گرامی‌داشت سوم خرداد در کانون سمنان

گرامی‌داشت سوم خرداد در کانون سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =