انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در جشنواره ملی رضوی به نمایش درآمد

همزمان با چهارمین روز از پانزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی، پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» نمایش داده شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با دهه کرامت و عرض ارادت به امام رضا(ع) در چهار شهر زیارتی کشور شامل مشهد، قم، شیراز و ری، نمایش آثار ۶۰ سال سینمای ایران در پانزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان آغاز شده است.

بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و حوزه هنری انقلاب اسلامی به مناسبت دهه کرامت این برنامه را پیش‌بینی کردند و در مشهد پردیس سینمایی مهر کوهسنگی، در قم سینما آیه، در شیراز سینما شیراز و در ری سینما راگا میزبان این رویداد هستند.

بر همین اساس، همزمان با چهارمین روز جشنواره و مصادف با شامگاه ۳ خرداد انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی برای علاقه‌مندان به نمایش درآمد.

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی بهنود نکویی و محمدجواد جنتی محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویاست که سال ۱۴۰۱ تولید شده است و در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین پویانمایی را دریافت کرد.

در خلاصه قصه این اثر آمده است: «محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =