بهترین جای دنیا در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

در راستای نشاط اجتماعی و جوانی جمعیت ،مجتمع فرهنگی هنری شهید آیت الله مدنی کانون پرورش فکری همدان کارگاه مادر و فرزند با عنوان بهترین جای دنیا را برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همداندر روز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ در راستای نشاط اجتماعی و جوانی جمعیت ،مجتمع فرهنگی هنری شهید آیت الله مدنی کارگاه مادر و فرزند با عنوان بهترین جای دنیا را برگزار کرد.

در ابتدای این کارگاه اعظم کیانی مسئول مجتمع شهید آیت الله مدنی درباره چگونگی طرح بهترین جای دنیا و روند آن توضیحاتی ارائه داد و با تشریح امتیاز بندی فعالیتهای مرتبط با طرح و اهمیت خلاقیت در اجرای این طرح که در گروههای مادر و فرزندی است مسله شناخت تاریخ و تمدن ایرانی اسلامی توسط کودکان و نوجوانان و هویت ملی را از جمله موارد بسیار مهم دانست که باید در همه ی ما نهادینه شده تا عشق و علاقه به جای جای ایران عزیز و مرزهای آن بیش از پیش شکل گیرد . در ادامه جوایز برگزیدگان را هم اعلام کرده و از شرکت کنندگان خواست تا با جدیت مربیان را در اجرای طرح یاری کنند.

بهترین جای دنیا درمجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
در ادامه نسرین طاهری مربی فرهنگی مجتمع توضیحاتی درباره مرزهای ایران و اماکن تاریخی و اینکه جای جای میهن عزیزمان شگفت انگیز است اشاره کرد و سپس به معرفی استان همدان پرداخت و با بروشوری که از قبل آماده کرده بود درباره اماکن دیدنی و تاریخی ، سوغاتی ها ، ارتفاعات و..... با شرکت کنندگان به گفتگو پرداخت.

بهترین جای دنیا درمجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

 در پایان با توجه به اینکه استان همدان مرکز سفال ایران است، شرکت کنندگان در کارگاه سفال با راهنمایی طاهری به ساخت کتیبه های با موضوع نقشه ی استان همدان و نقاط دیدنی مشغول شدند.

همچنین در این برنامه سوغات همدان معرفی  و با کماج که یکی از سوغات همدان است از حاضرین پذیرایی شد.


گفتنی است طرح بهترین جای دنیا ،طرحی فرهنگی علمی است که جز برنامه های عملیاتی مجتمع شهید آیت الله مدنی است که با هدف شناخت جای جای ایران، تقویت حس ملی در کودکان و نوجوانان، پرورش خلاقیت و همکاری والدین با اعضا در یک شنبه های هر هفته برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =