کد خبر: 326050
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
بازدید 273
گردهمایی دختران چادری در کانون شهرستان انگوت

به مناسبت دهه‌ی کرامت گردهمایی دختران چادری با شعار «من حجابم را دوست دارم» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انگوت برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، اعضای دختر مرکز فرهنگی و هنری کانون انگوت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، الگوگیری از شخصیت‌های نمونه‌ی اسلام و آشنایی بافرهنگ و سیره‌ی رضوی، روز یکشنبه هفتم خردادماه سال ۱۴۰۲، در این مرکز گرد هم آمدند.

افسانه سادات مزین، مربی مسوول مرکز در خصوص این برنامه گفت: پس از اجرای مراسم آغازین با ارایه‌ی احادیثی از پیامبر اکرم (ص)، درباره فلسفه حجاب و اهمیت و ضرورت رعایت آن در جامعه با اعضا گفت‌وگو شده و به پرسش‌های حاضران در این زمینه پاسخ داده شد.

گردهمایی دختران چادری در کانون شهرستان انگوت

وی با بیان اینکه در فعالیت‌های کانون، آشنایی با آموزه‌های دینی موردتوجه مربیان مرکز است، اظهار داشت: در این مراسم به مناسبت روز دختر، سیره و منش اخلاقی و رفتاری  حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) در قالب روایت‌ها و داستان‌های کوتاه برای اعضا معرفی شده و در ادامه دو نفر از اعضای نوجوان مرکز نحوه‌ی بستن شال و روسری و سرکردن چادر را به اعضایی که در آستانه‌ی سن تکلیف بوده و یا تازه به این سن رسیدند، آموزش دادند.

این مسوول مرکز خاطرنشان کرد: اجرای نمایشی قصه آرزوی زنبورک، اجرای مسابقات شاد، اهدای هدیه به اعضای هم‌نام با اسم مبارک حضرت معصومه (س)، تقدیر از اعضای محجبه و هم‌خوانی صلوات خاصه امام رضا (ع)  از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

گردهمایی دختران چادری در کانون شهرستان انگوت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =