کد خبر: 328857
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
بازدید 198
یاد و نام شهدای مدافع حرم استان اردبیل در کانون انگوت گرامی داشته شد

به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم و در آستانه‌ی برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یاد و نام شهدای مدافع حرم این استان در کانون انگوت گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای مرکز در کانون شهرستان انگوت اجرا شد، نقش مدافعان حرم در مبارزه با گروه‌های تکفیری و داعشی و تأمین آرامش و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تشریح شد.

بر اساس این گزارش، مربی مسئول مرکز در گفتگو با اعضای مرکز، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با دﻓﺎع از ﺣﺮﯾﻢ ﺣﺮم اهل‌بیت ﻋﺼـﻤﺖ و ﻃﻬـﺎرت (ع) فصل جدیدی را در فرهنگ ایثار و شهادت آغاز کردند و آن تشکیل لشگری قدرتمند از نیروهای جان‌برکف از سراسر جهان است که به خواست پروردگار متعال مقدمات ظهور امام زمان (عج) را برای گسترش عدل الهی فراهم خواهند ساخت.

وی افزود: سیره‌ی شهدا و سبک زندگی آن‌ها، بهترین الگوی برای ما است تا به تأسی از این سیره در مسیر عزت و اقتدار کشور کوشا باشیم.

یاد و نام شهدای مدافع حرم استان اردبیل در کانون انگوت گرامی داشته شد

معرفی زندگی‌نامه شهید محسن حججی و هشت شهید مدافع حرم استان اردبیل با استفاده از تصاویر و قرائت بخش‌هایی از وصیت‌نامه‌های این شهدای والامقام توسط اعضا از برنامه‌های اجراشده در این مناسبت بود.

گفتنی است، حاضران در برنامه با نصب تمثال شهدای مدافع حرم استان اردبیل و قرائت فاتحه یاد و نام شهدای عالی‌قدر کشور را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =