دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری و بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با رضا پارسیان نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا در این دیدار، توسعه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی متناسب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه کودک و نوجوان را از اولویت‌های کانون استان عنوان کرد.
وی به برگزاری برنامه‌های برنامه‌های شاخص برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کانون استان اشاره و تصریح کرد: با هدف شناساندن شهدا، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی ویژه‌برنامه هایی در سال ۱۴۰۲ برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار گفت: آشنایی نسل کودک و نوجوان با آموزه‌های انسان‌ساز فرهنگ ایثار و شهادت در قالب فرهنگ، ادب و هنر به واسطه برنامه‌های تخصصی کانون می‌تواند جذابیت و اثرگذاری لازم را در این قشر به خوبی نمایان سازد.
پارسیان نژاد خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت مادی و معنوی از طرح‌های ترویجی در حوزه فرهنگ غنی ایثار و شهادت اعلام می‌دارد.

گفتنی است در پایان این نشست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مدیرکل بنیاد شهید  استان جهت تعامل و همکاری در سال گذشته با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =