کد خبر: 326062
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
همزمان با دهه کرامت تماشاخانه سیار کانون در یزد حضور یافت

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری همزمان با دهه کرامت در قالب کاروانی فرهنگی هنری با عنوان «مسیر هشتم» به استان‌های مختلف سفر کرد و در این مسیر سه روز مهمان استان یزد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اولین حضور تماشاخانه سیار در یزد پارک مهتاب، شهر مهردشت بود.

در این برنامه که روز شنبه ۶ خرداد اجرا شد بیش از ۱هزار و ۵۰۰ مخاطب به‌صورت حضوری و ۷هزار و ۵۰۰ نفر در برنامه پیام‌رسان شاد بصورت زنده تماشاگر این برنامه بودند.

اجرای دوم تماشاخانه سیار کانون در استان یزد روز یک‌شنبه ۷ خرداد در کنار پارک سرو ۴هزار ساله شهرستان ابرکوه رقم خورد.

همزمان با دهه کرامت تماشاخانه سیار کانون در یزد حضور یافت

این برنامه با بیش از ۲۰۰ نفر تماشاگر حضوری و بیش از ۳هزار نفر دنبال کننده در برنامه شاد همراه شد.

پارک طبیعت‌گردی عقابکوه بخش اسلامیه در شهرستان تفت استان یزد سومین مقصد تماشاخانه سیار بود که بیش از ۱هزار و ۲۰۰ تماشاگر به صورت حضوری و بیش از ۷هزار و ۸۰۰ نفر در پیام‌رسان شاد شاهد اجرای هنرمندان در این برنامه بودند.

اجرای سوم تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان یزد در جوار مسجد قدمگاه اسلامیه برگزار شد که در این برنامه هشت کبوتر رها شدند.

همزمان با دهه کرامت تماشاخانه سیار کانون در یزد حضور یافت

اجرای نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا»، با طراحی و کارگردانی علی یدالهی، اجرای نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی، مَنقَبَت‌خوانی و... از سوی محمدرضا معجونی در بخش پرده‌های رضوی همراه با معرفی کتاب، اجرای مسابقه و سرود و پخش فیلم‌های پویانمایی برای کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون در استان یزد بود.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری بعد از یزد به سمت مشهد حرکت کرده است تا در شب و روز میلاد امام رضا(ع) در جوار حرم هشتمین امام شیعیان به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی هنری بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =