گسترش همکاری انجمن سینمای جوانان با کانون سمنان

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر استمرار و گسترش همکاری و هم‌افزایی در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مصطفی باقرآبادی رئیس انجمن سینمای جوانان استان، پیش از ظهر یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ با نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دیدار کرد و خواستار استمرار و گسترش همکاری و هم‌افزایی در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و هنری شد.

گسترش همکاری انجمن سینمای جوان با کانون سمنان

باقرآبادی اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی می‌توانند به توسعه نگاه فرهنگی در جامعه یاری برسانند و این مفهوم با همکاری بیش از پیش نمود پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: انجمن سینمای جوانان استان سمنان به دلیل توسعه عملکرد و فعالیت‌های مختلف آموزشی، تولیدات و نیز توسعه‌ی فضای فیزیکی به‌عنوان یکی از دفاتر ممتاز انجمن سینمای جوانان کشور شناخته شد.

باقرآبادی در بخش پایانی سخنانش با اشاره آموزش فتوشاپ، عکاسی، تدوین فیلم و... در دفاتر انجمن سینمای جوان استان پیشنهاد داد تا کلاس‌های آموزشی مشترک با همین عناوین و سرفصل‌ها در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری برگزار شود.

خدابخشی در ابتدای این دیدار از مشارکت انجمن سینمای جوانان در اجرای فعالیت‌های آموزشی و ساخت فیلم‌های کوتاه و پویانمایی برای کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری استقبال کرد.

گسترش همکاری انجمن سینمای جوان با کانون سمنان

وی در ادامه افزود: تعامل و هم‌افزایی فعالیت‌ها در عرصه‌ی کودکان و نوجوانان قطعاً خروجی تأثیرگذاری خواهد داشت و ما همواره از آن استقبال کردیم؛ بنابراین در عرصه‌ی انجمن سینمای جوانان نیز همچون سوابق گذشته آماده بهره‌مندی از ظرفیت‌ها هستیم.

خدابخشی در پایان سخنانش با اشاره به مفهوم ظرفیت‌ها تصریح کرد: یکی از مفاهیم ظرفیت‌ها نقد و گفت‌وگوی سازنده است که از این جهت ما همواره از خانواده‌ها و جامعه‌هدف و همکاران انتظار داریم تا برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون را نقد و به نوعی خواسته‌های خود را از کانون طلب کنند و بی‌شک این موضوع باعث رشد و ارتقای سطح کیفی برنامه‌های کانون خواهد شد.

گفتنی است، در پایان این دیدار مقرر شد تا کارشناسان انجمن سینمای جوانان و کانون پرورش فکری، پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای را برای گسترش همکاری‌های فی‌مابین، تدوین و ارائه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =