آزادی دو مددجوی برگزیده مسابقه دلنوشته‌ای برای امام هشتم (ع) در کانون اصلاح و تربیت بندرعباس

دو مددجو همزمان با شرکت در مسابقه ی نامه ای به امام رضا علیه السلام آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در روز میلاد امام هشتم شیعیان پرچم حرم مطهر همراه با خادمین آن حضرت در کانون اصلاح و تربیت بندرعباس حضور یافت.

این برنامه در روز میلاد با سعادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری استان و مسئولان اداره کل زندان ها و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس برگزار شد.

طی سفر استانی فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان هرمزگان و بازدید از کانون اصلاح و تربیت بندرعباس از مددجویان خواست در مسابقه دلنوشته ای به امام رضا (ع) شرکت کنند و پس از جمع آوری نامه ها و انتخاب برگزیده ها توسط کانون پرورش فکری استان به سه نفر برگزیده ، سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر را قول دادند.

در همین راستا در روز میلاد باسعادت امام هشتم شیعیان و با حضور پرچم مطهر ایشان در بین مددجویان ، اسامی برگزیدگان مسابقه اعلام شد.

در ابتدای این برنامه بخشی از نامه و دعای یکی از برگزیدگان توسط معاون فرهنگی و اجرایی کانون قرائت شد که به آزادی زندانیان اشاره داشت و از نکات مهم این برنامه و از کرامات امام رضا علیه السلام آزادی دو نفر از سه نفر برگزیده و بازگشت به آغوش خانواده بود.

در این برنامه از برگزیدگان و شرکت کنندگان در برنامه، نامه‌ای به امام رضا علیه السلام ویژه مددجویان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تمامی کارکنان کانون اصلاح تربیت به خاطر تلاش هایشان در مجموعه با اهدای لوح تقدیر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =